en eerst in je gps inladen, dan trg naar mapsourse? is da dan geen gpx?
Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
klopt, probeerde het ook net...
Geen als er geen waardes ingevuld staan bij Split/Filter, maar 0 was dus een beter keuzeJeanke6 wrote:Thx, zo is het geluktRigolleM wrote:In WINGDB - open GDB - kies 'save as' TCX - Trackfilter (24) - Convert
Nu kan je TCX openen in TC
Heb ook eens "0. File conversion only" gedaan, enig idee wat verschil zal zijn?
Pfff, na de Achouffemarathon n goed gevoel aan de 90 km overgehouden, twee weken geleden gevallen op de knie tijdens een rit en de pijn blijft aanhouden, vrees nu ook nog ns voor n peesontsteking ...
Veel trainen, veel laten, om er te staan eind augustus ... En em dan niet kunnen rijden ...
Laat ons hopen dat we een 'go' krijgen en dat t lukt om hem uit te rijden.
Plaats heeft geen belang, al lang laten schieten.
Indien niet, volstaat n doktersbriefje om het inschrijvingsgeld terug te krijgen de zaterdag bij afhalen nummer? Sowieso een huis geboekt, dus ik ga mee met de bende.
Veel trainen, veel laten, om er te staan eind augustus ... En em dan niet kunnen rijden ...
Laat ons hopen dat we een 'go' krijgen en dat t lukt om hem uit te rijden.
Plaats heeft geen belang, al lang laten schieten.
Indien niet, volstaat n doktersbriefje om het inschrijvingsgeld terug te krijgen de zaterdag bij afhalen nummer? Sowieso een huis geboekt, dus ik ga mee met de bende.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ga dan toch wel hier komen biken, op mijn eigen tempo wel en mezelf niet forceren en genieten van de natuur (de uitslag tja)