Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lefty-rider
Mountainbiker

Post by lefty-rider »

Ik lees hier heel veel gezever zeker over die banden enzo. Ik vraag me af hoe jullie nu kunnen bepalen wanneer de welke, als iedereen een ander niveau heeft. Ik rij zoals in Huldenberg met ne Rocket ron en achter Bull lock ik heb niemand zien voorbijrijden ze maar dat is persoonlijk, ook zie ik 90% op het klein plateauke naar boven rijden wat je eigelijk niet moet gebruiken he mss heel soms, probeer wat kracht te gebruiken en het zal vlotter gaan naar boven. Heb maar 1 tip gewoon rijden zoals je denkt dat het goed is en amuseren, ik lees en hoor hier en daar dat er toch wat mensen zijn die problemen hebben met inhaalmanouvers....als je ingehaald wordt niet beginnen schelden heeft geen enkele zin trap wat vlugger dan als ni ingehaald wil worden er zijn nu eenmaal andere die vlugger zijn. Gebruik je energie om te duwen ni om te roepen. Ni?

Sorry van dit allemaal maar zoals het in Pelenberg en Huldenberg soms ging vind ik jammer vandaar een kleine uiting voor de rest geen zorgen maken morgen een schitterende tocht.

Cy all there
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Even getwijfeld omwille van de gladde wegen, maar morgenochtend zeker van de partij op deze jaarlijkse afspraak.

Als ik de voorbeschouwingen lees, ligt het parcours erbij zoals in Langdorp, Rillaar, Gelrode en Wezemaal de afgelopen dagen. Dus: met het nodige verstand fietsen en we komen er wel.

En laat ons maar voor de 65 (proberen) te gaan. Kan niet anders dat de arbeid dan beloond wordt met prachtige vergezichten.
anho
Mountainbiker

Post by anho »

Na alle goede info over het parcours, zeker aanwezig vanuit Maassluis :P
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Ik zal er ook zijn.... met een deel clubgenoten
maar al da geleuter over bandenkeuze en druk gaan aan mij voorbij...
Heb maar een serieuze vraag? Wat doe je bij je sportdrankje in je bidon.....? met dit vriesweer.....hou da maar eens vloeibaar...
Misschien een scheutje rhum erbij Of....... :P :roll: iemand een ander idee?
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

phille wrote:
jaro wrote:Wandeltocht, waar gemeenschappelijk ?
als ik het goed voorheb is er GEEN METER overlapping !
Op parcours ni nee ... maar thuis in 't straat wel (helaas)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

de ware wrote:Ik zal er ook zijn.... met een deel clubgenoten
maar al da geleuter over bandenkeuze en druk gaan aan mij voorbij...
Heb maar een serieuze vraag? Wat doe je bij je sportdrankje in je bidon.....? met dit vriesweer.....hou da maar eens vloeibaar...
Misschien een scheutje rhum erbij Of....... :P :roll: iemand een ander idee?
Heel klein beetje keukenzout? :-k :-k
WAZJE Biker 1
Mountainbiker

Post by WAZJE Biker 1 »

jaegermeister....
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ben al terug thuis, k'woon dan ook achter den hoek en voor mij was alles OK.

Per uitzondering maar 40 km gedaan ( ik heb het niet zo op gladde toestanden, behalve modder ) maar dat was toch zoals altijd dik in orde.

Bij aankomst in de sporthal van mijne kleinzoon, duit in't zakske gedaan en een banaan gekocht van de mannen die gaan afzien voor vredeseilanden ( suc6 gewenst aan die jongens, ge moet het maar doen ) en een paar goei donkere soldaat gemaakt. :wink:

Zal die 60 km wel eens gaan rijden als't goei weer is, de zoenkers zullen daar wel niks op tegen hebben veronderstel ik. :-D

Dus toffe dag en tistopen da Nielske deze nadenoen wint, dan is mennen dag helemaal goed.

Zoenkers tot de volgende.

Jaro.
Last edited by jaro on Sun 14 Feb 2010 14:24, edited 1 time in total.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ben ook terug thuis, met twee blauwe billen en een blauw knie!

Ik vond de wegen er toch zeer glad bij liggen hoor, ben overal zeer voorzichtig geweest en 2x onderuit net voor ik de bos terug indraaide. De bevoorrading was wel een dikke plus met lekkere snickers en alle andere dingen natuurlijk. Ik vond het jammer dat het gesneeuwd had, want had het daar graag in zijn natuurlijke omgeving gezien! Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje eentonig het parcours... :oops:

Wat ik ook raar vond op het einde was, misschien ook omdat ik ergens op't einde een pijltje gemist heb, dat we de starters kruisten?! Ik ben daar dan ook heads on op iemand anders geknald.

Afspuitstand niet bezocht omdat fiets niet zo erg vuil was. Al bij al een toffe ochtend gehad!!
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

Ook net thuis van de 65 km die er 67 waren. Heb mij goed geamuseerd, ook al lag het er soms echt verraderlijk glad bij. Ondanks alle voorzichtigheid toch 2x de grond gekust, zonder al te veel erge gevolgen.

Vond toch dat er veel minder volk dan vorig jaar was, of lag dit aan ons vroege startuur? (8u15 ter plaatse)

Enkele gegevens van de polar:

avg 19,5 km/u
805 hm
min temp -4 °C, max temp -1 °C, avg temp -2 °C brrr
Post Reply