Dat is het pompje waar ik al zo lang naar zoek, de "Lezyne Micro Floor Drive Hv" vraag is waar kan ik dat kopen?pocoloco wrote:Goeie vraag, ik heb het net eens getest:
- een 2.4 band op 2,2 kg brengen (de druk waarmee ik ongeveer rij, met mijn ***kg) kostte me met een voetpomp 28 slagen.
- een Sandman band op 800 gr brengen kostte me 52 slagen. Ik denk dat Elias nu met ongeveer 600 gr aan het rijden is.
Inderdaad wel wat meer, niets aan te doen. Ik ben zo niet voor "bommetjes" buiten een race context, te veel "groene jongen" in mij zeker.
Maar ik ben al jaren een grote fan van mini-vloerpompjes à la Mountain Morph van Topeak of nog beter want minder fragiel en wat lichter de Micro Floor Drive van Lezyne.
Super pompje, eens dat gebruikt ga je niet terug naar iets anders. Dat pompt betrouwbaar, snel en eenvoudig, ik pomp daar de Sandman banden in één keer mee op zonder te moeten rusten.
We hebben die Micro Floor Drive's trouwens als vroegboekgeschenk bij onze reizen voor dit jaar gekozen, samen met een SV-10 multitool van hetzelfde merk. Met die beiden ben je functioneel én stijlvol gesteld voor stevige bike avonturen.
PS en off topic: voor diegenen die op de vroegboekgeschenken aan het wachten zijn, ik krijg net binnen dat ze volgende week eindelijk geleverd worden, bedankt voor het geduld !
op google krijg ik alleen een nederlandse online winkel en die rekenen 12€ verzendingskosten