Yep, eentje alleen voor de 25km en eentje alleen voor de 36/46kmTompie08 wrote:Ik heb in de beginfase de 25 km gevolgd, en kwam na zo'n 13km deze bevoorradingspost tegen (op deze afstand dus wel perfect geplaatst). Waren vriendelijke mannen trouwens.Schijfrem wrote:Zo te zien waren er toch 2 bevoorradingen????
![]()
Er waren dus in toaal idd twee verschillende bevoorradingen.
Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Uiteindelijk hebben we geen busparking moeten voorzien, maar wel één voor een afzichtelijke Blauwe Ford Transit van een lokale Leefdaalse tuiniersgigant.bart zoeft wrote:hallo
is er busparking voorzien
-
bart zoeft
- Mountainbiker
Post by bart zoeft »
maar gelukkig was het parcours zelfs toegankelijk voor mij he en ware de sauskes van de hamburgers goe he 
-
turbotiger
- Mountainbiker
Post by turbotiger »
hoe kun je de fotos bekomen ?
(reeks 3 blz 15 imgp7212 en reeks 2 blz 9 imgp1505)
(kan beter fietsen dan computeren )
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
turbotiger wrote:hoe kun je de fotos bekomen ?

Voila
Als je ze wil opslaan => 1)op de foto gaan staan 2)rechste muisknop klikken 3) in het snelmenu "afbeelding opslaan als..." aanklikken.
Zo kan je de foto wegschrijven waar je zelf wil.
Foto's van 2009 ?Bulls69 wrote:turbotiger wrote:hoe kun je de fotos bekomen ?
Voila![]()
Als je ze wil opslaan => 1)op de foto gaan staan 2)rechste muisknop klikken 3) in het snelmenu "afbeelding opslaan als..." aanklikken.
Zo kan je de foto wegschrijven waar je zelf wil.
Al op de site ?
- Bulls69
- Mountainbiker
Yep, ze zijn er snel bij Foto's 2009Bulls69 wrote: Foto's van 2009?
Al op de site ?
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Eerst inderdaad de organisatoren bedanken voor alle inspanningen.Voervallei Voske wrote:Allereerst de 1784 deelnemers bedanken die gisteren de koude trotseerden, een kleine 300 meer als onze vorige editie. Dat succes verklaart ook onze uitgeputte bevoorrading die een paar deelnemers teleurgesteld achterlieten, onze excuses daarvoor. Ook van die andere puntjes kritiek kunnen we leren, zodat we er volgende keer weer beter voorstaan.
Tot slot wil ik nog alle vrijwilligers ( in bijzonder de dames die op professionele wijze "den toog" verzorgden en zij ook die aan de inschrijving zaten) bedanken. Toch verwonderlijk hoe zo'n machine maanden geleden startte en die door menige inspanningen nu weer zijn einde heeft bereikt met al die tijd maar één doelstelling voor ogen: een mooie toertocht voor eenieder te kunnen aanbieden.
Bedankt iedereen en tot de volgende
Groeten,
Voervallei Voske
Zoals sommigen al hadden gezegd ... Zonder deze gasten hadden er zondag 1700 fietsers iets anders moeten zoeken.
Merci en tot bij ons op 07/02 in Pellenberg.
Jan
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Beste Vissie2Vissie2 wrote:Verklaar je nader!JanDeWinter wrote:Zoals je zegt ... het grote drieluik van oost Brabant komt er stilaan aan...
jan
Het drieluik van Oost-Brabant start met de tocht van Huldenberg (31/01), dan is er de toertocht van Pellenberg (07/02) en sluit af met de tocht door het Meerdaelwoud van De Zoenk (14/02).
In Huldenberg ben je zondag gepasseerd, knap niet. Oud Heverlee is één van de meest beboste gemeenten in Vlaams Brabant en Pellenberg heeft niet meer het hoogste punt van Vlaams Brabant, maar welk de Hoogstepuntlaan, het straf einde van een zware tocht over 49/39/29 Km.
Maar daarnaast heb je ook nog de mannen van de Heidezonen (Bierbeek-Lovenjoel-10/01) en de mannen van Werchter (17/01) die een schitterende tourtocht organiseren.
Je ziet dat je in januari en februari in Oost-Brabant moet zijn.
Jan
- MTBiker from Berendrecht
- Mountainbiker
Nog eens bedankt
Post by MTBiker from Berendrecht »
Nog eens bedankt aan de organisatie om mij met de Nissan jeep te komen halen en mij en mijn bike terug naar de start te brengen.
Helaas moest ik na 30 km opgeven met materiaalpech.
Gelukkig kon ik rekenen op een schitterende organisatie.
20 minuutjes na mijn telefoontje kwam de auto er al aangereden.
Nog eens van harte bedankt.
PS: tijdens het wachten heb ik enorm veel bikers zien passeren - ik was die biker met die groene Rocky Mountain en met een BlackBerry-Mobistar shirt aan, die daar in het zonnetje zat te wachten en helaas de tocht niet kon afmaken (bout van de pivot van mijn achterbrug was losgetrild en kwam steeds tussen mijn crank te zitten, waardoor deze blokkeerde).
Helaas moest ik na 30 km opgeven met materiaalpech.
Gelukkig kon ik rekenen op een schitterende organisatie.
20 minuutjes na mijn telefoontje kwam de auto er al aangereden.
Nog eens van harte bedankt.
PS: tijdens het wachten heb ik enorm veel bikers zien passeren - ik was die biker met die groene Rocky Mountain en met een BlackBerry-Mobistar shirt aan, die daar in het zonnetje zat te wachten en helaas de tocht niet kon afmaken (bout van de pivot van mijn achterbrug was losgetrild en kwam steeds tussen mijn crank te zitten, waardoor deze blokkeerde).