24u van Westerlo 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

als ik een schatting mag maken van een gemiddelde ploeg denk ik dat ze ongeveer een 110 rondes rijden.
Ik zou me wel ni vastpinnen op het aantal rondes want het weer was vorig jaar schitterend en het centrum van westerlo gaat waarschijnlijk open liggen tegen dan, waardoor we meer offroad moeten ( =D> ) rijden.
Heb ik ook allemaal maar van horen zeggen hoor.
Spark27
Mountainbiker

Post by Spark27 »

StrammerMax wrote:Spooky, ik bedoel het totaal aantal ronden dat door alle rijders van één ploeg gedurende die 24 uren wordt gereden!

Ik kan geen uitslagen van vorig jaar vinden, anders zou ik het daarin waarschijnlijk wel kunnen zien! Ik veronderstel dat er na afloop een uitslagenblad komt waarop staat hoeveel rondes in het totaal door elke ploeg werden afgelegd.
uitslag van vorig jaar :
http://www.mountainbike.be/Downloads/Ui ... rlo24u.pdf
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Er is electronische tijdsregistratie. Dus je kan constant je plaats en rondetijden raadplegen.
De resultaten van 2008 zijn van de site gehaald, maar die zijn er dus wel tijdens én na het event!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Dank u, Spark27. Dit is wat ik had willen weten. Volgens de uitslagen is het zo dat je kan rekenen op 100 tot 130 rondjes per ploeg!
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Reken daar dit jaar maar wat minder rondes hoor! 's nachts gaat het parcours hetzelfde zijn als overdag, dus ook de bos erbij! En dat gaat toch wel wat trager zijn.
Het dorp zal wellicht nog wel mee vallen. Misschien een klein stukje extra off road, maar wellicht zal dat stuk nog niet open liggen.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Mensen die nog volk te kort hebben of zelf nog een ploeg zoeken kunnen hier een oproep doen!
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Voor de supporters zeker niet vergeten;
tal van surprises, spinning demo, dj's, ambiance, cavabar! gezellige kampingsfeer, en een volledig toegankelijk parcours! Natuurlijk is hier ook de inkom GRATIS!
Zaterdag-avond komen de Red Bull babes langs met energy boosters, in Westerlo zullen verschillende optredens zijn tijdens de nacht.
De 24u loopt immers samen met de braderij in Westerlo!
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Die cavabar staat toch ergens tussen de wisselzone en de camping Hope ik?
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

In de feesttent, dus dat is ongeveer juist in't midden. Een stuk kan ook verhuizen richting camping natuurlijk ...
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

spooky wrote:Mensen die nog volk te kort hebben of zelf nog een ploeg zoeken kunnen hier een oproep doen!
mijn ploeg doet dit jaar niet mee .ik wil wel mee kune doen
Post Reply