misschien kunnen we eens rekening houden met meneer die zich over niks druk maaktBenneke wrote:Waar jullie zich druk over makenGewoon gaan met die banaan
"slechtste all-round winterband"
all in favour say "aaaai"
Post by ikke met de fiets »
misschien kunnen we eens rekening houden met meneer die zich over niks druk maaktBenneke wrote:Waar jullie zich druk over makenGewoon gaan met die banaan
Nu we toch bezig zijn , als ge op "uw gezicht" gaat ligt dat meestal niet aan de banden maar eerder aan nieuwe remblokskesBenneke wrote:Wat is dat nu voor zever. Koop gewoon een set banden die hier boven genoemt zijn. Ge zult nie slechter rijden omdat ge die bepaalde band bijvoorbeeld niet hebt. Het manneke erop moet nog altijd kunnen sturen. Dan moogt nog de band met de meeste noppen hebben als ge nie kunt rijden valt ge toch op u gezicht
geen problemen meecoldstein wrote:Vraagske: Ik heb nog eens een platte band. Deze is ondertussen hersteld maar ik heb weer zitten vloeken op het terug opleggen van die stomme plooibare buitenbanden.Ik ben van ellende gestopt en ga het straks nog eens proberen.
Klinkt dit bekend of ben ik de enige klooier die hier problemen mee heeft?
De vorige keer heeft het vrouwke geholpen maar alleen is het dik kl*te.
Is er een trucske voor of zo?
Ik hoor het graag.
Post by ikke met de fiets »