Man, wat een sukkelSD2E wrote:
aan de eerste bevoorrading wou het manneke van isostar niet uitdelen omdat de drank maar 10° was, die heeft zijne beste dag niet gehad denk ik
Ik was al 17 km (vanaf de start dus
Man, wat een sukkelSD2E wrote:
aan de eerste bevoorrading wou het manneke van isostar niet uitdelen omdat de drank maar 10° was, die heeft zijne beste dag niet gehad denk ik
Post by Steven vd Eynde »
Ja just, met dienen Lapierre. Op den duur met al die MX'ers hier...Dieter ex Mx-er wrote:Herder Steven wrote: Neenee, ik heb dat op onze marathon gezien dat je vlot die klimmetjes in het Livierenbos opzoefde. Je hebt er zelfs 2 toertjes gereden!da zal ik geweest zijn, khad toen zin in nog meer van da
Post by den wakkere bakker gits »
We hebben Katrien nog gezien aan de aankomst en ze heeft inderdaad de 125 km uitgereden......Mr. Swiss wrote:Eindelijk Poperinge eens kunnen rijden (125 km). Zit al 19 j in het vtt-wereldje. De organisatie en de tocht waren schitterend (en de zon ook). De meeste paden kende ik wel van andere tochten maar hier en daar ontdekte ik er nieuwe (vooral in Frankrijk). Toch even schrikken als we de Cats voor de tweede maal moesten beklimmen. Op de folder stond de laatste helling aangeduid als Boeschepe-berg. Er was geen vermelding van tweede maal Cats. Uiteindelijk na 6.15 tevreden aangekomen. Ps : weet er iemand of Katrien hem uitgereden heeft. Heb een eindje met haar mee gereden en ze zei dat ze nog niet zoveel vtt-km had getraind.
Poperinge bedankt !!!!
Joat,mo da is passéHerder Steven wrote:Ja just, met dienen Lapierre. Op den duur met al die MX'ers hier...Dieter ex Mx-er wrote:Herder Steven wrote: Neenee, ik heb dat op onze marathon gezien dat je vlot die klimmetjes in het Livierenbos opzoefde. Je hebt er zelfs 2 toertjes gereden!da zal ik geweest zijn, khad toen zin in nog meer van da
Bestaat er voor jullie geen forum?
Post by sean braire »