Hier ga kik mij morgen achterhangen ziewij vertrekken ook om 7.30 met 3 man. te herkennen aan zwart/rode VT4 uitrusting. Geen probleem om aan te hangen
24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Da zal dan een cape epic treintje zijn zekerDer Gertus wrote:Hier ga kik mij morgen achterhangen ziewij vertrekken ook om 7.30 met 3 man. te herkennen aan zwart/rode VT4 uitrusting. Geen probleem om aan te hangen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
kan ook nie anders... is den eerste keer...Falco Peregrinus wrote:Deze tocht nog nooit gereden.
Nog niemand terug met de eerste ervaringen?
Ik ga hier ver vertrekken, straks de 56 km rijden.
Mijn twee bikemaats gaan voor de 19 km, de ene wegens knieproblemen en de andere uit solidariteit.
Heb ze beloofd dat ze na hun rit trappisten mogen drinken zoveel ze willen, als ze maar op mij wachten... Ik rij dan wel naar huis.
Ik ga hier ver vertrekken, straks de 56 km rijden.
Mijn twee bikemaats gaan voor de 19 km, de ene wegens knieproblemen en de andere uit solidariteit.
Heb ze beloofd dat ze na hun rit trappisten mogen drinken zoveel ze willen, als ze maar op mij wachten... Ik rij dan wel naar huis.
"de herderkes lagen bij nachte"zo zegt het liedje
deze herderkes hebben er duidelijk meer dan één nachtje over geslapen
heb vandaag de 56 km gereden en ik kan enkel zeggen : prima organisatie , dito parcours (mits een goede conditie natuurlijk)
enige minpuntje die ik zou kunnen vinden is dat de 2e bevoorrading een beetje weggestoken zat ; er mocht een bord gestaan hebben
voor de rest een dikke pluim op hunne hoed ...euh helm
deze herderkes hebben er duidelijk meer dan één nachtje over geslapen
heb vandaag de 56 km gereden en ik kan enkel zeggen : prima organisatie , dito parcours (mits een goede conditie natuurlijk)
enige minpuntje die ik zou kunnen vinden is dat de 2e bevoorrading een beetje weggestoken zat ; er mocht een bord gestaan hebben
voor de rest een dikke pluim op hunne hoed ...euh helm
- Moustache
- Kerstman
Zoals de Kenny zou zeggen
Pfff, flauw tochtje
Ik zal hier weinig woorden aan vuil maken: deze tocht was gewoon AF. Leuk parcours, organisatie, bepijling en bevoorradingen heel goed, zonneweide voor den apres.
Als deze tocht volgend jaar beter moet worden, dan wordt dit een internationale topper (alhoewel er nu al jollanders en fransozen gespot werden).
Proficiat mannen.
(en als ik straks gedaan heb met terras leggen, zal ik nog een volledig verslagje op den blog gooien, maar nu staat mijn werfleidster klaar en zal de sirene subiet afgaan)
Ik zal hier weinig woorden aan vuil maken: deze tocht was gewoon AF. Leuk parcours, organisatie, bepijling en bevoorradingen heel goed, zonneweide voor den apres.
Als deze tocht volgend jaar beter moet worden, dan wordt dit een internationale topper (alhoewel er nu al jollanders en fransozen gespot werden).
Proficiat mannen.
(en als ik straks gedaan heb met terras leggen, zal ik nog een volledig verslagje op den blog gooien, maar nu staat mijn werfleidster klaar en zal de sirene subiet afgaan)
- betonboerke
- Mountainbiker
maarkedal
Post by betonboerke »
De 85 gereden, DIT IS HET JONGENS DIT IS MTB-KEN . PERFEKT!!!!!!!!
Moet Anabelle bedanken om ons te "depanneren "2 x lek en geen binnenbanden meer. groetjes en mss tot ziens
Moet Anabelle bedanken om ons te "depanneren "2 x lek en geen binnenbanden meer. groetjes en mss tot ziens
- spicyritta
- Mountainbiker
Post by spicyritta »
de 125kms gereden (was 129.5kms in realiteit; 1995hms). Staande ovatie voor de organisatoren. Sterk gedaan voor de 1ste uitgave.