Was maar om te zwanzen.roy wrote:da was de bedoeling hoorjaro wrote:Het is ook niet zyn maar zijn![]()
Ik gebruik y voor ij altijd in berichtjes dan kun je langere typen
Sven Nys en de Olympische spelen
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
nee.El Perro Diablo wrote:Het weektrainingsschema hierboven, is dat zo het gemiddelde wat een prof traint?
dat is enkel het huidige schema dat Sven Nijs doet, en zeer individueel gericht.
is totaal niet te vergelijken met een professionele wegrenner.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
En dan kunnen we het ineens ook hebben over Filip Mijrhage, of Roel Pawlisse, of "die kwiet van Balen" .superlight wrote:ok, vanaf nu spreken we dus over "die kwiet van Baal"roy wrote:tis echt wreed e zucht.![]()
die mens zen naam is hier al meer verkeerd geschreven dan juist.
of is dat ook niet goed?
Het zou in elk geval een leuke topic opleveren
-
moorsem
- Mountainbiker
Het is Baal en niet BalenRikske wrote:En dan kunnen we het ineens ook hebben over Filip Mijrhage, of Roel Pawlisse, of "die kwiet van Balen" .superlight wrote:ok, vanaf nu spreken we dus over "die kwiet van Baal"roy wrote:tis echt wreed e zucht.![]()
die mens zen naam is hier al meer verkeerd geschreven dan juist.
of is dat ook niet goed?
Het zou in elk geval een leuke topic opleveren.
En om het helemaal duidelijk te maken, Baal is waar de Balenberg zogezegd ligt (cyclocross op 1/1). Zogezegd, want de Balenberg ligt eigenlijk in Betekom, maar is sinds de fusie in 1976 bij Tremelo gevoegd.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Ik had het wel over die weg-kwiet van Balen hé (Tommeke dus), anders zou ik niet zeggen dat we het ook over "die kwiet van Balen" moeten hebben (vermits "die kwiet van Baal" al aangehaald was door iemand anders).moorsem wrote:Het is Baal en niet BalenRikske wrote:En dan kunnen we het ineens ook hebben over Filip Mijrhage, of Roel Pawlisse, of "die kwiet van Balen" .superlight wrote:ok, vanaf nu spreken we dus over "die kwiet van Baal"
of is dat ook niet goed?
Het zou in elk geval een leuke topic opleveren.
! Daar ligt 45km tussen.
En om het helemaal duidelijk te maken, Baal is waar de Balenberg zogezegd ligt (cyclocross op 1/1). Zogezegd, want de Balenberg ligt eigenlijk in Betekom, maar is sinds de fusie in 1976 bij Tremelo gevoegd.
Baal weet ik maar al te goed liggen, daar kom ik dikwijls genoeg en het heeft geen haar gescheeld of ik had zelfs op de Balenberg gewoond. Mijn "routs" liggen zelfs in Schriek, das dus eigenlijk maar een scheet van baal, zoals jezelf ook wel zal weten, en vroeger (toen ik nog klein en onbezonnen was) heb ik maar al te vaak de streek rond Schriek, Grootlo,Tremelo en Baal onveilig gemaakt met de fiets.
Toch bedankt voor de "fusie-uitleg"