Het probleem is gemeld aan de auteurs van deze tocht, maar ze zijn in verlof tot 17 juli.
Wie Solo's 55 binnenkort wil gaan fietsen stuurt best een pb met zijn emailadres naar mij. Dan krijg je een voorlopig aangepaste track om problemen te vermijden.
Dit traject zit niet in de lange afstanden.
Lowie
Solo's Ride website
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- blackie
- Mountainbiker
Re: Solo's Ride website
Het is zover, we gaan !!!prideandglory1891 wrote:[10!! gemiddeld, geen haast, tempo van de traagste.Headshot wrote:Wanneer gaan jullie? Als ik vrij ben wil ik wel mee als het mag. Tenzij jullie 15gem rijden daar
Is wel nog niet 100% zeker dat we gaan, hou je op de hoogte
Vandaag Spa deel 2 gedaan. Weeral een heel mooie rit. Geen obstructies ofzo tegengekomen. Zalig ritje met trial-achtige stukjes, weer heel wat stoom kunnen aflaten op enkele lekkere afdalingen. Ik heb wel een achteruitkijkspiegel spiegel van een auto afgereden, ik was teveel aan het kijken naar mijn gps
. Natuurlijk briefje nagelaten.
Aan een gem. van 13,4 geraakt. bevoorrading gemakkelijk kunnen doen aan twee tankstations die langs het parcours liggen. Gestart aan het station van pepinster (rechtstreeks trein van Kortrijk-gent-leuven!)
Lowie: heb je toevallig nog gelijkaardige gps routes in de buurt? Bvb rond Pepinster-chaudefontaine? Bedankt voor de vele mooie kilometers!
Om nog wat reclame te maken voor jullie website, mijn ervaring:
solos ride: hoogtemeterverkrachting en rappe steenachtige afdalingen
spa rides: wilde trial-achtige singeltracks langs mooie riviertjes
malmedy ride: glibberig wortel singletrack festijn
stavelot ride: moet ik nog doen...
kortom stuk voor stuk topritjs!
Aan een gem. van 13,4 geraakt. bevoorrading gemakkelijk kunnen doen aan twee tankstations die langs het parcours liggen. Gestart aan het station van pepinster (rechtstreeks trein van Kortrijk-gent-leuven!)
Lowie: heb je toevallig nog gelijkaardige gps routes in de buurt? Bvb rond Pepinster-chaudefontaine? Bedankt voor de vele mooie kilometers!
Thx voor de complimentjes ! altijd leuk om horen als de medemens geniet van onze brouwselsMister A wrote:Vandaag Spa deel 2 gedaan. Weeral een heel mooie rit. Geen obstructies ofzo tegengekomen. Zalig ritje met trial-achtige stukjes, weer heel wat stoom kunnen aflaten op enkele lekkere afdalingen. Ik heb wel een achteruitkijkspiegel spiegel van een auto afgereden, ik was teveel aan het kijken naar mijn gps. Natuurlijk briefje nagelaten.
Vanaf Spa heb ik een tocht die richting Banneux en Pépinster gaat, misschien iets minder technisch dan de andere, maar ook wel pittig met leuke stukken single en prachtige vergezichten. Moet je me nog wel even een email zenden, want door het tracks-aanvraag-bos zie ik niet meer met wie ik hier te doen heb, waarvoor excuses.
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Heeft iemand toevallig de gps track van Lowie's Malmedy Ride? Ik heb hem gemaild maar hij is op verlof tot zondag en ik zou hem graag dit weekend rijden