wie van jullie heeft een hond?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nog een jonge hond dus die kan nog veranderen, maar zijn tanden tonen mag je niet toelaten, laat zien dat jij de baas bent en zo'n houding niet tolereerd. Als mijn hond zo'n houding aannam zorgde ik dat hij met de rug op de grond ligt met mij boven hem. Als dit een paar keer gebeurt zal hij niet meer zo uitdagend zijn. Bij ons is het zelfs zo dat als hij aan het eten is ik mijn hand maar in zijn kom moet doen en hij gaat rustig zitten en wachten tot zijn kom weer vrij is.Cooperke wrote:Wij want luisteren doet ie perfect. Ok ideaal is het niet maar het is nog een jong beest en we gaan er nog mee naar de hondenschool ook dus wordt nog wel beter met wat geduld.
Als jij de hond laat doen en afstand neemt van het moment dat hij zijn tanden toont zal de hond zich meer voelen dan jou en dan is/wordt hij jouw baas.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Krijg de foto's van onze Berners niet geplaatst...
Hoe dit te doen?
Dank en grtjs
Hoe dit te doen?
Dank en grtjs
- Conrad
- Mountainbiker
Hoe plaats ik een foto?Knurrebikers lady wrote:Krijg de foto's van onze Berners niet geplaatst...
Hoe dit te doen?
Dank en grtjs
Alstubieft
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Merci voor de vlugge reactie, amai nen hele boterham. Ik probeer morgen nog es tijdens mijn middagpauze.Conrad wrote:Hoe plaats ik een foto?Knurrebikers lady wrote:Krijg de foto's van onze Berners niet geplaatst...
Hoe dit te doen?
Dank en grtjs
Alstubieft...
-
Snellen Erre
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
-
Snellen Erre
- Mountainbiker
Post by Snellen Erre »
Een cane corso en die bal is wel zijn grote liefde, ook al ziet ze er niet meer zo verfijnd uit