iddFlip FSR wrote:Ik mis in die pol de optie "ik kijk liever geen TV" nog...![]()
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Re: Deel 2
De file met deel 2 zal ik vanavond uploaden naar dezelfde stek, ik vermeld later wel de correcte link naar die file. Het zal terug een FLV bestand zijn, blijkbaar slagen jullie erin om deze te bekijken (heden 201 x gedownload).Beepee wrote:Heren wij hier in Nederland willen ook kijken naar deze "soap" is er iemand die deze net als aflevering 1 wederom kan posten..
Graag gedaanBeepee wrote:Namens alle nederlandse bikers alvast bedankt.
Herder Ronny
Ik heb ook gekeken, maar na de 1e aflevering had ik al echt het gedacht dat het enkel voor't geld te doen was. Zag flashes van de Pfaffs voor mij terwijl ik naar de filip keek.
Ik heb het nog een 2de kans gegeven, maar helaas pindakaas, het mocht niet baten. Ik hoop dat hij er veel aan verdient.
Fietsen kan hij wel, maar moet daarom er weer de zoveelste realitysoap over gemaakt worden, geeft die mens toch wa privacy en laat hem doen waar hij goed in is...
en dat de VT4 dien tijd dan vult met nuttige programma's of ten minsten een goeie film...denk niet da ik de enige ben die dat vind. dien TV komt bij mij al bijna nooit meer op, tis de moeite nie.
Ik heb het nog een 2de kans gegeven, maar helaas pindakaas, het mocht niet baten. Ik hoop dat hij er veel aan verdient.
Fietsen kan hij wel, maar moet daarom er weer de zoveelste realitysoap over gemaakt worden, geeft die mens toch wa privacy en laat hem doen waar hij goed in is...
en dat de VT4 dien tijd dan vult met nuttige programma's of ten minsten een goeie film...denk niet da ik de enige ben die dat vind. dien TV komt bij mij al bijna nooit meer op, tis de moeite nie.
-
christoph
- Mountainbiker
Da doe ik ook. Ik vond ook da der meer mtb in moet zitten bij filip. Ik interesseer mij der echt nie in of ij nu goe kan dansen of nie. IK hoop dat et volgende keer wa beter is. Bij Allez Allez Zimbabwe kunde nog af en toe ne keer lachen ( nogal redelijk veel). Bij Filip ist just ingestudeerd emotioneel gedoe.Tist wrote:Ik kijk naar beiden. Allez Allez Zimbabwe is machtig, lig constan plat!
Mvg
idd is Vt4 hé.teddy kgb wrote:ik vind het spijtig dat mr. filip opeens zo mediageil is geworden...
vind t n zeer spijtige zaak... op t belachelijke af...
mij kan ie er niet mee bekoren... plat Vlaams huiskamer gezever...
Alleen één blijft nog tamelijk anti-marginaal-familiaal.
'k Heb echt nood aan programma's gelijk Willys en marjetten, in de gloria, buiten de zone,... Sorry vo ofttopic
Mvg