17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

jawadde da zou meer dan 300 zwartrijders betekenen :-?

ik wist niet dat er zoveel triestige mensen bestaan zulle :evil:

Voor de rest heeft deze rit volledig de verwachtingen ingelost,
de bevoorrading was voor mij voldoende aangezien ik kom voor te biken en nie voor te eten, de afspuitstand was inderdaad wat slangen betreft onderbemand, maar als er zo een paar pipo's tussenzitten die hun velo'tje in meer dan 10 minuten #-o moeten afspuiten dan heb je wel meer kans op filevorming natuurlijk.

toe noaste joare!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

G-love wrote:maar als er zo een paar pipo's tussenzitten die hun velo'tje in meer dan 10 minuten #-o moeten afspuiten dan heb je wel meer kans op filevorming natuurlijk.
Da's just, hoe dat sommigen hun spons en zeemvelleke nog niet meebrengen om 't fietske te kuisen, 'k begrijp het niet #-o .
Wat mij dan nog het meest verwonderd is dat diezelgde pipo's nadien wel met super vuile kledij de stoelen gaan vuilmaken, dat mag dan blijkbaar wel.
Joybiker
Mountainbiker

17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht

Post by Joybiker »

Samen met de VO2Maxers gereden, bijgevolg op 't allerlaatste moment vertrokken (mss zelfs al iets over 10h30..... de controleman had zijnen stand al afgebroken...). Onderweg weinig verkeer gehad, en veel fun, hier en daar 'n vettige strook, veel verharde wegen waardoor 't niet overdreven zwaar en vuil was......Aan de controle enkel nog 'n suikerwafel en drank gehad, 't is beter dan niks natuurlijk, maakt eigenlijk ook nie veel uit, we hebben ons heel goed gejeund en das nog altijd 't belangrijkste. Nadien 'n worstje gegeten, ietwat gedronken, en toen we buitengingen was de afspuitstand verlaten, dus in alle rust onze bikes nog proper gemaakt en iedereen was content, voila, 't is toch allemaal nie zo moeilijk :lol: :lol:

Groeten,

Joybiker
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Superfan wrote:
G-love wrote:maar als er zo een paar pipo's tussenzitten die hun velo'tje in meer dan 10 minuten #-o moeten afspuiten dan heb je wel meer kans op filevorming natuurlijk.
Da's just, hoe dat sommigen hun spons en zeemvelleke nog niet meebrengen om 't fietske te kuisen, 'k begrijp het niet #-o .
Wat mij dan nog het meest verwonderd is dat diezelgde pipo's nadien wel met super vuile kledij de stoelen gaan vuilmaken, dat mag dan blijkbaar wel.
hehe, daar heb je een punt, zelf nog maar een keer zo'n pipo voor mij gehad, op een bepaald moment daht ik dat ie zijn fiets nog ging opblinken om in de living te zetten , mijn idee van die afspuiutstanden is om je fiets te ontdoen van het grootste vuil. de rest doe je maar thuis.

ivm die zwartrijders, ik ben er ook niet voor, ten eerste spijtig voor de organisatoren, 't is ook maar een klein bedrag en 't zal maar duren tot je ergens ten val komt en niet verzekerd bent
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

G-love wrote:jawadde da zou meer dan 300 zwartrijders betekenen :-?

de bevoorrading was voor mij voldoende aangezien ik kom voor te biken en nie voor te eten, de afspuitstand was inderdaad wat slangen betreft onderbemand, maar als er zo een paar pipo's tussenzitten die hun velo'tje in meer dan 10 minuten #-o moeten afspuiten dan heb je wel meer kans op filevorming natuurlijk.

toe noaste joare!
Om over triestige mensen te spreken, in tervuren zo geen last gehad van vlammers zoals hier in deze streek, maar als je toch ziet wat voor krapul er onder de bikers zit.

Was een wandelaar met hond als tegenligger, hond mooi aan de lijn, luisterde goed enz, hoor ik een biker zeggen, jaja diejen hond daar dieje gaan ik hemme, om dan op een centimeter van zijn poten door te vlammen, zowel hond als baasje schrokken zich een ongeluk. Sorry, maar als ik zoiets zie, dat los ik op op mijn manier, vind 't schandalig dat zo een gasten nog vrij mogen rondlopen.
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Van Cot wrote:
G-love wrote:jawadde da zou meer dan 300 zwartrijders betekenen :-?

toe noaste joare!
Om over triestige mensen te spreken, in tervuren zo geen last gehad van vlammers zoals hier in deze streek, maar als je toch ziet wat voor krapul er onder de bikers zit.

Was een wandelaar met hond als tegenligger, hond mooi aan de lijn, luisterde goed enz, hoor ik een biker zeggen, jaja diejen hond daar dieje gaan ik hemme, om dan op een centimeter van zijn poten door te vlammen, zowel hond als baasje schrokken zich een ongeluk. Sorry, maar als ik zoiets zie, dat los ik op op mijn manier, vind 't schandalig dat zo een gasten nog vrij mogen rondlopen.
het meest spijtige daaraan is dat de mensen tegenwoordig zo al heel gevoelig zijn en er direct op zal greageerd worden met als resultaat dat er dan geen MTB's meer in het bos mogen, dan klagen waarom , tja door die paar eikeltjes dis eens stoer willen doen
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

In de kalender op mountainbike.be staat op zondag 21 janauri terug nen TT in Tervuren, zelfde startplaats als die van gisteren...

Klopt dit? Of is dit een foutje?
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

J.S. wrote:In de kalender op mountainbike.be staat op zondag 21 janauri terug nen TT in Tervuren, zelfde startplaats als die van gisteren...

Klopt dit? Of is dit een foutje?
Ik zie dat het een andere organisatie is (met andere afstanden: 28-45-58 km), dus waarschijnlijk geen foutje...

Zelfde wegskes ongeveer? Of toch grote verschillen met gisteren qua parcours?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Superfan wrote: met super vuile kledij de stoelen gaan vuilmaken

Ikke niet,zulle.
Ik ben de ganse tijd (bewust) blijven rechtstaan.

Hoewel ik liever had gezeten (of nee,gelegen)
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

veeteeteetje wrote:
Superfan wrote: met super vuile kledij de stoelen gaan vuilmaken

Ikke niet,zulle.
Ik ben de ganse tijd (bewust) blijven rechtstaan.

Hoewel ik liever had gezeten (of nee,gelegen)
Moar gij had ook geen sponske en zeemvelleke mee hè :lol:
Post Reply