jip jip jip, die staan bij de wimme. ik stuur een maileke met de exacte details... ik had de fotos er an nog niet op de site gezet, maar tzal nu ook niet meer nodig zijn.chimaera-8-2mega wrote:Na de hagelandse ben ik blijkbaar m'n schoenen in den douche vergeten, ik heb het nu pas gemerkt omdat ik heel de week op cursus zat in het verre doornik (zonder mtb), ik was nu m'n kledij aant klaarnemen om morgenvroeg naar het werk te fietsen en ... geen schoenen te vinden. het laatste waar ik geweest ben is den hagelandse. Ze stonden in den tweede douchekamer en het gaat om specialized pro carbon met schoenplaatjes voor eggbeater pedalen, in maat 46 (dacht ik). Iemand deze gevonden![]()
11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: GROOT PROBLEEM
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ja, dat vind ik ook.Fientje wrote:Duurt wel lang ze tegen dat diene uitslag op visachronochallenge komt..
De categoriën zijn natuurlijk wel anders verdeeld. Maar met de hedendaagse IT-apparatuur kan dit toch geen groot euvel zijn.