Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
frog
Mountainbiker

Post by frog »

In december in Zonhoven gingen de linten van de limburg trofee er na 6 weken nog altijd [-X [-X [-X [-X [-X [-X
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

JeTeR wrote:
Black Phantom wrote:
bambam wrote:hindernis??? waar? :lol:
De Floréal en Sus Pad!!!

't Is moeilijk om daar zonder stoppen voorbij te geraken :drunk:
Ik heb daar nooit veel moeite mee gehad, maar ik vind het toch ook spijtig dat ze dat daar weggehaald hebben...

Ik vind het trouwens ook slordig dat al die Shimano en Vlaanderen linten in de bossen zijn blijven hangen na dat koerske van een paar weken geleden!!! [-X

JeTeR

van den duathlon bedoelde?
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

heeft er iemand een idee van de staat van het parkoer op deze moment, want ik ben van plan deze week er nog eens over te vliegen #-o
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

heeft er iemand een idee van de staat van het parkoer op deze moment, want ik ben van plan deze week er nog eens over te vliegen #-o
Dafke08
Mountainbiker

Post by Dafke08 »

Ik ben Zaterdag nog geweest en toen vond ik dat de drie lussen er redelijk goed bij lagen. Er was nog wel wat slijk, maar daar kon je bijna overal goed naast. Nu met die regen van gisteren en vandaag zal het wel iets slecter liggen denk ik. Maar ja, van een beetje modder zullen we niet dood gaan zeker. :lol:
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Ik ben vandaag geweest en heb toch serieus mogen ploeteren!!!
Vooral de blauwe lus vond ik op sommige plaatsen moeilijk berijdbaar.
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

Manman, die boel licht er momenteel slecht bij en inderdaad ook slordig van de winterduathlon al die borden en lintjes die er nog hangen, zoiets kan toch niet hé [-X
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

't Is me eindelijk eens gelukt. Gestopt met werken rond 13.00u en dan met de fiets vanuit Antwerpen het kanaal gevolgd tot in Herentals. Onderweg drie wielertoeristen tegengekomen en me even laten meeslepen. Toen ik begon mee te draaien waren ze niet allemaal even gelukkig en dreven ze het tempo op tot zo'n 45Km/u. Dan kennen ze me nog niet! Het gevolg was wel dat ik leeg was nog voordat ik 1 meter had gereden in de Herentalse bossen. Het ging dan ook zeer moeilijk. Ik had nogthans de indruk dat het er toch redelijk goed bijlag. Hier en daar een plas en af en toe een boom over de weg. 't Is wel even wennen met al die open stukken in het bos! Vanwege de voorafgaande inspanning heb ik er wel een verkorte versie van gemaakt en heb dus niet alle 3 de lussen gereden maar ik vermoed dat de rest er toch zeker niet slechter bijlag. Vandaag heb ik de 10% regel eens ferm uitgelachen en kwam thuis met meer dan 110Km op de teller!
Sorry voor m'n geleuter maar ik had er even zin in!
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik ben vandaag ook op de route geweest, wel enkel de rode.k'heb daar anderhalf uurke zelf een traject samengesteld,ik had 21 km en 364 Hm 8).
ik heb geen slijk tegengekomen wel heel veel bikers en wandelaars.
InSaNe_ClowN
Mountainbiker

Post by InSaNe_ClowN »

ik ga er dees week eens henen ,
is de bepijling nog correct ???

gr33tzz
Post Reply