Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Heb vandaag een mail gekregen dat deze er binnen een 2-tal weken zal zijn. Hij staat trouwens al op hun site, met de prijs (1149 eurootjes) Wat uiteraard niet veel is. Maar ik ga sowieso morgen naar Bonn, dus ik neem gewoon mee wat ik daar vind... over die scareb heb ik toch al meerdere keren gehoord dat deze wel zeer licht is, maar niet zo stijf (in combinatie met schijfremmen, en afhankelijk van het gewicht van de biker zelf natuurlijk...)Jonas wrote:Inderdaad heel spijtig. Had ook een mailtje gestuurd (in 't Engels!!) waarop ze onmiddelijk teruggemaild hebben dat ltd5 inderdaad uitverkocht is, maar binnenkort zou er een nieuwe LTD5 Midseason met Skareb-vork op hun site te koop zijn...
Afwachten dan maar
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Best eens een email sturen of bellen ! MIjn schoonbroer heeft dus nog chance gehad, hij heeft vorige week nog een LTD5 kunnen bemachtigen aan 1099 euro. Ik zal binnenkort eens iets posten wanneer de bike geleverd is.
Ik ben er dus vorige week vrijdag geweest, zoals ik al bij MTB algemeen (duitse tolk gevraagd ) postte.
En ik heb dus dikke chance gehad. De laatste 18" met Black Platinum vork is de mijne geworden aan de belachelijke prijs van 1049 eurootjes...
Ze hadden vorige week vrijdag nog een 22" en een 16" staan. Best eens bellen voor je de trip maakt, dan kunnen ze direct zeggen wat ze nog staan hebben. En hem dan uiteraard ook laten reserveren, mocht er nog ene tussen zitten die je zou willen.
Succes
Foto's zullen nu vrijdag op het forum geplaatst worden denk ik.
Mario
En ik heb dus dikke chance gehad. De laatste 18" met Black Platinum vork is de mijne geworden aan de belachelijke prijs van 1049 eurootjes...
Ze hadden vorige week vrijdag nog een 22" en een 16" staan. Best eens bellen voor je de trip maakt, dan kunnen ze direct zeggen wat ze nog staan hebben. En hem dan uiteraard ook laten reserveren, mocht er nog ene tussen zitten die je zou willen.
Succes
Foto's zullen nu vrijdag op het forum geplaatst worden denk ik.
Mario
Voor alle duidelijkheid: het is een ZE...Jonas wrote:Zeg Mario, laat ons iets weten als je hem (de ltd5 natuurlijk) ontmaagd hebt want ik zou hem toch ook willen gaan halen.
Thx J
En de ontmaagding zal voor zaterdag zijn, maar door tijdsgebrek maar een bescheiden toertje (45KM TT Kuurne denk ik).
Met de foto's ben ik nog bezig, dat zal voor vrijdag zijn denk ik.
Maar als je er ene wil halen zal je moeten snel zijn en niet te kieskeurig , want zoals ik al eerder postte waren er nog slechts 2...
Er zouden er binnen een tweetal weken nog binnenkomen, maar dan wel met de scareb vork...
Maar als je belt helpen ze je echt wel hoor, ik heb in de voormiddag nog gebeld en die gast (Herr Stackx of zoiets) heeft direct degene die ik wou weggezet. In de shop was er zelfs een dame die quasi perfect nederlands sprak.
Succes
-
KAT
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite Laserline, Manitou Black, Magura Julie, Full XT
Ben gisteren naar Bonn gereden in de hoop nog een koopje te kunnen vinden. Was eigenlijk op zoek naar een Cube Reaction of een LTD5, maar bij aankomst ginder bleek er geen LTD5 meer in mijn maat te zijn. Er stonden er nogthans nog zeker een stuk of 5, maar niet in 20".
Vriendelijke verkoper liet me dan een aantal andere modellekes zien en mijn oog viel op de Cube Elite Laserline (zwarte kader), XT afgemonteerd, Magura Julies remmetjes en de Manitou Black vork. Gezien de lichte kader en de onderdelen heb ik dan maar beslist om deze mee te nemen. Voor minder dan 1.200€ was het al bij al geen slechte koop in vgl met de prijzen in België denk ik.
Kijk er al naar uit om hem dit weekend te kunnen testen.
De week-aanbiedingen zijn zeker geen middel om mensen naar ginder te lokken, maar ze vliegen wel snel de deur uit. De meest courante maten zijn snel op dus inderdaad ... best eerst even bellen om te informeren. Reserveren is mogelijk.
Vriendelijke verkoper liet me dan een aantal andere modellekes zien en mijn oog viel op de Cube Elite Laserline (zwarte kader), XT afgemonteerd, Magura Julies remmetjes en de Manitou Black vork. Gezien de lichte kader en de onderdelen heb ik dan maar beslist om deze mee te nemen. Voor minder dan 1.200€ was het al bij al geen slechte koop in vgl met de prijzen in België denk ik.
Kijk er al naar uit om hem dit weekend te kunnen testen.
De week-aanbiedingen zijn zeker geen middel om mensen naar ginder te lokken, maar ze vliegen wel snel de deur uit. De meest courante maten zijn snel op dus inderdaad ... best eerst even bellen om te informeren. Reserveren is mogelijk.