Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag spinnerke ... usual trainer terug na 5 weken ... ik mag hier geen vulgaire sexistische taal gebruiken, dus het was "zalig" 
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
waar halen die mannen allemaal diën tijd vandaan ???? ben stikjaloerszaskar72 wrote:heb er 130 km gedaan tegen 26.2 km/h gemidd
- saiko
- Test team
ikke gisteren ook voor de eerste keer boven de 100 gekomen met het schone weer. Ben richting Vaals gereden
135 km
900 hm
27,2 gemiddeld (wind in vertrokken en met terug komen ongeveer 30 km kunnen aansluiten bij een groep wielertoeristen die tegen de 40 reden met de wind in de rug)
Ik was met de Mountainbike met kale banden erop.
Was zalig in het zonnetje.
135 km
900 hm
27,2 gemiddeld (wind in vertrokken en met terug komen ongeveer 30 km kunnen aansluiten bij een groep wielertoeristen die tegen de 40 reden met de wind in de rug)
Ik was met de Mountainbike met kale banden erop.
Was zalig in het zonnetje.
@wicky!! Groot gelijk maat! Da moet ook gebeuren! 25km is al redelijk ok toch! + die tegenwind, maakt het allemaal nog wa zwaarder!
Ik heb vandaag een klein 45km gereden, +bijna de muur van geraardsbergen op!
. k'Zeg bijna omdat ik op een gegeven moment met 't voorwiel van de grond raakte, blijkbaar een technisch foutje van mij! Heb nog veel te leren! Heb wa bijgeleerd op een klein parcours aan de gavers! 'k Ga mij daar binnenkort wa meer bezighouden!
Ik heb vandaag een klein 45km gereden, +bijna de muur van geraardsbergen op!