Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
roger
Mountainbiker

Post by roger »

620km om 61km te schaatsen op het Ijselmeer.Ja,daarvoor moet je een beetje zot zijn maar ik ben bezeten van natuurijs.Nu kan ik ze gaan invetten en wat meer men zinnen zetten op het mountainbiken.Het was een schitterende dag en een ideaal alternatief als wintertraining.In totaal heb ik 409 schaatskilometers deze winter op natuurijs.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

vergeten gisteren m'n "log" in te vullen ...

twee uurkes conditietraining indoor. goed voor zo'n 48 km.
heb er twee blauwe plekken aan overgehouden ... guess where #-o
gelukkig hebbik ni gekozen om baanjanet te worden. da had écht ni goe gekomen :bounce:
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

ikke met de fiets wrote:

gelukkig hebbik ni gekozen om baanjanet te worden. da had écht ni goe gekomen :bounce:
gelukig van niet anders kan ik al niet meer gerust met mijn quad rond rijden op de baan met al die baan janet
ikke met de fiets
Mountainbiker

vandaag bergspinnerke
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

Gistern training, 30km op baan na het werk, en morgen de bergentocht van dikkebus, dat word de moeite, 46km over al de heuvelandse bergen (Scherpenberg-Rode Berg-Zwarte Berg-Boeshepeberg-Vidaigneberg-Kemmelberg-Lettenberg) en tparcour ligt er goe vettig bij :bounce:
ikke met de fiets
Mountainbiker

allé mannekes, wordt er weer niks gedaan ofzo ? de sneeuw is weg zene :bounce:

vandaag effe gedacht dat het droog weer zich ook op de grond had geprofileerd ... ni dus #-o
ben begonnen aan mijn lustig wandelingske van een dikke 42 km, 380 hm's. gelukkig da die spiertrainingen van de winter toch ietwa hebben geholpen, en het recente gebruik van m'n iPod (1 oorke) bracht nogwa extra schwung in't gebeuren :-D .
tot achter 't bos van Sterrebeek ging het nog, maar dan door de akkervelden van Leefdaal zo doorkruisen naar Ijzer / Overijse ; der lag warempel nog sneeuw, en de fietsen / tractors hadden lustige sporen in de ietwat nog bevroren / besneeuwde grond achtergelaten. serieus technisch oefeningske om in de kleigrond op uwen bike te blijven ... :roll:
de drinkfles heeft dan maar gediend om af en toe de remblokskes af te spoelen :-? .
bijgevolg natuurlijk de gemiddelde snelheid drastisch naar beneden, en de goeie voornemens om mijne gemiddelde cardio onder controle te houden zal voor volgende keer zijn ... 8)
belgske
Mountainbiker

Post by belgske »

zojuist driemaal mijne trap op en afgegaan.... :roll:
is een serieuze inspanning na mijn knieoperatie van maandag...
en hopelijk as maandag terug op de fiets voor een tourke op de weg... [-o<

mvg
Wyky666
Mountainbiker

Post by Wyky666 »

vandaag terug gaan rijden na een weekje ziek te zijn.

Het ging niet perfect, maar daar kunnen we aan werken.

Een 24 km op den dijk gereden aan een gemiddelde van 22km/u.

Ik heb ongeveer 5 minuten achter een groupje (coureurs/Mtb"ers) gehangen die gemiddeld zo'n 29km/u reden. Ik kon het 5 minuten volhouden maar dan moest ik toch terug zakken. Men hartslag zat rond 185. Ik snap niet hoe sommige mensen dat uren kunnen volhouden ^^
ikke met de fiets
Mountainbiker

donderdag spinnerke.

vandaag Neroroute.
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

gisteren voor het eerst sinds lang de fiets nog eens uit zijn hok gehaald. 62 km op de weg gebold om er terug in de komen
Post Reply