Een goed uur en half gefietst, morgen nog eens een bloso route ofzo
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Vandaag voor de eerste keer kunnen gaan buiten spelen, sinds 2010
Gelukkig was het vanmorgen eerst meneer de compagnon zijn beurt (kids in the house) want we hebben de feest-mood nog niet helemaal opgeborgen
en dus genoeg tijd om wakker te worden was broodnodig.
Na de middag was het mijn beurt
. meneer zei nog ; doe het rustig aan, neem uwen tijd .... mijn wild enthousiasme heeft daar natuurlijk anders over beslist ... kheb effe alles uit de kast gehaald om te zien hoever we van kant waren.
Conclusie ; we kunnen het nog !!!!
Gevoelig meer spieren ; de indoor trainingen hebben degelijk hun nut gehad
De feest-mood kan/moet officieel opgeborgen worden, want de hartslag ging serieus door't dak ... dan maar hopen dat gisterenavond de grootste boosdoener is geweest ...
Positieve punt was, op stabiele stukken, ging hij vrij snel terug naar beneden ook
.
In ieder geval, we zijn klaar voor Heverlee volgende week (rustekes de 35 km afhaspelen), maar zal onder de laatsten vertrekken ... hou ni zo van menigten...
Gelukkig was het vanmorgen eerst meneer de compagnon zijn beurt (kids in the house) want we hebben de feest-mood nog niet helemaal opgeborgen
Na de middag was het mijn beurt
Conclusie ; we kunnen het nog !!!!
Gevoelig meer spieren ; de indoor trainingen hebben degelijk hun nut gehad
De feest-mood kan/moet officieel opgeborgen worden, want de hartslag ging serieus door't dak ... dan maar hopen dat gisterenavond de grootste boosdoener is geweest ...
Positieve punt was, op stabiele stukken, ging hij vrij snel terug naar beneden ook
In ieder geval, we zijn klaar voor Heverlee volgende week (rustekes de 35 km afhaspelen), maar zal onder de laatsten vertrekken ... hou ni zo van menigten...
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
vandaag effe conditietraining gedaan ... 2 uurkes in de gym ... twas zooo interessant dak bena op de fiets wegdommelde
totaal toch goed voor een 53 kmekes
gem cardio 138
en de iPod mega-luid ....
totaal toch goed voor een 53 kmekes
gem cardio 138
en de iPod mega-luid ....
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
das nog peanuts mé wa kik heb gehad den eerste keer buiten...zeker ni overdreven zeneWyky666 wrote:Men hartslag was gemiddeld 150 dus ik hoop in de toekomst dat het snel daalt :)
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
vandaag nog es de vaste toer van Ieper afgebold, lag er serieus glad bij maar op de fiets gebleven, mijn copain had minder geluk, slippertje op de tarmac gemaakt, z'n knietje zat goe dik, maar toch doorgereden
.