Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

smokey_fluppe wrote:Gisteren vaste toer van Ieper gereden om er weer in te komen, 35km.
Heb 2 maand stilgelegen en het viel goe mee, zal er rap weer inkomen.
Alles lag mooi besneeuwt, wat het nog plezanter maakte.
Wel 1 maal gevallen en met mijn hoofd in plas terecht gekomen #-o , maar dat neem je erbij :lol:
:lol:
woutrr
Mountainbiker

Post by woutrr »

Vandaag een goeie 20 km gereden op de paadjes langs de vaart in ingelmunster en doorgereden tot het parcours in ooigem. Twas leuk weer om te rijden, wel koude tenen gehad.

Ik denk er toch over om klikpedalen te kopen want op de iets steilere klimmetjes gebeurt het toch vaak dat ik niet boven kom. Dan moet ik te voet de berg op maar aangezien het nogal glibberig is en mijn schoenzolen zo goed als vlak zijn gleed ik telkens weer naar beneden. :roll:
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

Wouter V wrote:Vandaag een goeie 20 km gereden op de paadjes langs de vaart in ingelmunster en doorgereden tot het parcours in ooigem. Twas leuk weer om te rijden, wel koude tenen gehad.

Ik denk er toch over om klikpedalen te kopen want op de iets steilere klimmetjes gebeurt het toch vaak dat ik niet boven kom. Dan moet ik te voet de berg op maar aangezien het nogal glibberig is en mijn schoenzolen zo goed als vlak zijn gleed ik telkens weer naar beneden. :roll:
Doe dat maar vlug, 1 x dat je dat gewent bent zal je nooit meer zonder willen rijden.
Met gewone pedalen kan je enkel duwen, met kliks kan je ook trekken, en dat kan goed vanpas komen voor als je in de modder gaat ploeteren :lol: , en is ook minder belastend voor de benen.
En als het koud of nat is kan je overtreks aandoen, en dan heb je geen natte en koude voeten meer :wink:
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

8.5 km weest gaan lopen.

beginnen met beetje voorbereiden voor dwars door brugge. :)
woutrr
Mountainbiker

Post by woutrr »

smokey_fluppe wrote:
Wouter V wrote:Vandaag een goeie 20 km gereden op de paadjes langs de vaart in ingelmunster en doorgereden tot het parcours in ooigem. Twas leuk weer om te rijden, wel koude tenen gehad.

Doe dat maar vlug, 1 x dat je dat gewent bent zal je nooit meer zonder willen rijden.
Met gewone pedalen kan je enkel duwen, met kliks kan je ook trekken, en dat kan goed vanpas komen voor als je in de modder gaat ploeteren :lol: , en is ook minder belastend voor de benen.
En als het koud of nat is kan je overtreks aandoen, en dan heb je geen natte en koude voeten meer :wink:
Ik ga deze week naar de fietsenmaker voor een nazicht en ik ga er dan meteen klikpedalen laten opzetten. Misschien ga ik ondertussen ook eens kijken voor zo'n schoenovertreks. Merci voor den tip :-D
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

woutrr wrote:
smokey_fluppe wrote:

Ik ga deze week naar de fietsenmaker voor een nazicht en ik ga er dan meteen klikpedalen laten opzetten. Misschien ga ik ondertussen ook eens kijken voor zo'n schoenovertreks. Merci voor den tip :-D
Zeker doen, maar voor je gaat rijden met jou kliks, best eerst eens oefenen in het in en uitklikn van jou schoenen uit de pedalen, dat doe je best door je te ondersteunen tegen een muurtje ofzo.
Maar je komt dat vlug gewoon hoor :-)
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

10.5km gelopen in 57minuten.

subiet spaghetti! :D
folksy
Mountainbiker

Post by folksy »

net terug van een goede MTB tocht

dikke fun gehad

alleen behoorlijk zwaar overal ijs modder en diepe plassen voelde aan alsof ik de hele weg bergop ging

terug weg was het zelfde alleen maar meer diepe modder (nog zwaarder :-?)

net thuisgekomen en een nette 40km achter de rug
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

vandaag spinnerke...
BrentB
Mountainbiker

Post by BrentB »

net 15 km gelopen met ondertussen 4 x 5min 90% 6 min 75% :-D :bounce:
Post Reply