ik heb foutieve informatie doorgekregen, de organisatie valt niets te verwijten, het is eerder de DNF die niet door heeft gegeven dat er al een andere organisatie autorisatie heeft aangevraagd, dus mijn excuses aan de organisatie.julie wrote:wat mij wel verbaasde was het feit dat de TT van Ferrières op hetzelfde pad liep maar dan in de afdaling, daar waar jullie ud omhoog gingen. Sommigen van jullie waren zo bezig met de wedstrijd, dat het hoofd naar beneden hing, waardoor er echt gevaarlijke situaties ontstonden. Is hier geen overleg geweest tussen beide organisaties? Hoe zit dit?
BeMC - 26-28/05/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Last edited by julie on Wed 30 May 2012 16:59, edited 1 time in total.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Die laatste klim kende ik al van de HOT, maar toen hebben we daar naar beneden gevlamd... Chapeau aan iedereen die daar zonder voet aan grond naar boven is gereden 
Dikke proficiat aan de sterke beren die de laatste 2 klims op dag 3 nog naar boven rijden! Nu is mijn eer gekrenkt da ik da niet kon en zal ik es moeten gaan trainen. De laatste klim kende ik van op training, de voorlaatste niet, die moet ik nog eens opzoeken. Weet iemand waar die precies ligt? Ik weet dat we na die klim een lange afdaling kregen die uitkwam in Maboge.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
't Zal wel over deze klim gaan: http://app.strava.com/segments/1117362rex 111 wrote:De laatste klim kende ik van op training, de voorlaatste niet, die moet ik nog eens opzoeken. Weet iemand waar die precies ligt? Ik weet dat we na die klim een lange afdaling kregen die uitkwam in Maboge.
Ligt dus nabij Borzée
Ik kan iedereen garanderen dat wij voor het ganse parcours toelating gekregen hebben van DNF !!! Wij waren niet op de hoogte van de TT in Ferrières, maar vermits ook zij een aanvraag moeten indienen bij DNF, mag je er in principe van uit gaan dat zoiets gemeld wordt, wat dus niet gebeurd is!julie wrote:ik heb inmiddels hier antwoord over via andere bronnen en het ziet er naar uit dat de BEMC organisatie er maar een potje van maakt wat betreft het aanvragen van autorisaties e.d. Chapeau dus! Vooral zo doorgaan, dan kan er straks niets meer worden georganiseerd.julie wrote:wat mij wel verbaasde was het feit dat de TT van Ferrières op hetzelfde pad liep maar dan in de afdaling, daar waar jullie ud omhoog gingen. Sommigen van jullie waren zo bezig met de wedstrijd, dat het hoofd naar beneden hing, waardoor er echt gevaarlijke situaties ontstonden. Is hier geen overleg geweest tussen beide organisaties? Hoe zit dit?
Wij zorgen er steeds voor dat alle richtlijnen van DNF strikt gerespecteerd worden! Dus gelieve je bronnen te dubbel-checken alvorens nog beschuldigingen te uiten in de toekomst!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Binnen een 3-tal weken nog eens een 5-tal dagen gaan MTB en we denken eraan om omgeving La Roche en Durbuy te gaan. Goeie gelegenheid om ook deze klim nog eens mee te pikken. Misschien lukt het me ooit wel eensKristof Huyck wrote:'t Zal wel over deze klim gaan: http://app.strava.com/segments/1117362rex 111 wrote:De laatste klim kende ik van op training, de voorlaatste niet, die moet ik nog eens opzoeken. Weet iemand waar die precies ligt? Ik weet dat we na die klim een lange afdaling kregen die uitkwam in Maboge.
Ligt dus nabij Borzée
ben je zeker van Durbuy?indy wrote:Ik kan iedereen garanderen dat wij voor het ganse parcours toelating gekregen hebben van DNF !!! Wij waren niet op de hoogte van de TT in Ferrières, maar vermits ook zij een aanvraag moeten indienen bij DNF, mag je er in principe van uit gaan dat zoiets gemeld wordt, wat dus niet gebeurd is!julie wrote:ik heb inmiddels hier antwoord over via andere bronnen en het ziet er naar uit dat de BEMC organisatie er maar een potje van maakt wat betreft het aanvragen van autorisaties e.d. Chapeau dus! Vooral zo doorgaan, dan kan er straks niets meer worden georganiseerd.julie wrote:wat mij wel verbaasde was het feit dat de TT van Ferrières op hetzelfde pad liep maar dan in de afdaling, daar waar jullie ud omhoog gingen. Sommigen van jullie waren zo bezig met de wedstrijd, dat het hoofd naar beneden hing, waardoor er echt gevaarlijke situaties ontstonden. Is hier geen overleg geweest tussen beide organisaties? Hoe zit dit?
Wij zorgen er steeds voor dat alle richtlijnen van DNF strikt gerespecteerd worden! Dus gelieve je bronnen te dubbel-checken alvorens nog beschuldigingen te uiten in de toekomst!
- aj kwak
- Mountainbiker
De aanvragen zijn CORRECT ingediend bij 1 cantonnement (welke meest grondgebied bevat) ruimschoots op tijd.julie wrote:ik heb inmiddels hier antwoord over via andere bronnen en het ziet er naar uit dat de BEMC organisatie er maar een potje van maakt wat betreft het aanvragen van autorisaties e.d. Chapeau dus! Vooral zo doorgaan, dan kan er straks niets meer worden georganiseerd.julie wrote:wat mij wel verbaasde was het feit dat de TT van Ferrières op hetzelfde pad liep maar dan in de afdaling, daar waar jullie ud omhoog gingen. Sommigen van jullie waren zo bezig met de wedstrijd, dat het hoofd naar beneden hing, waardoor er echt gevaarlijke situaties ontstonden. Is hier geen overleg geweest tussen beide organisaties? Hoe zit dit?
Deze moeten doorgestuurd worden naar alle andere cantonnementen. Blijkbaar zijn er hier wat dingen misgelopen maar hebben zich achter geëxcuseerd met het resultaat dat wij met 3 mensen 1 volledige dag de DNF bureau's van regio hebben bezocht. (wat niet gebruikelijk is
Is het mogelijk je bron door te sturen via pm. Want als ik weet hoeveel tijd we eraan verloren hebben... en dan dit moet lezen....
Daarnaast hebben wij de wijzigingen van het DNF 100% opgevolgd, het resultaat was dan ook te zien aan rit 2 (tov roadbook), die spijtig genoeg 2klims en afdalingen minder bevatte dan in de aanvragen van februari.
mvg,
Thomas
- aj kwak
- Mountainbiker
Durbuy valt onder marche-en-famenne. Ook daar zijn we persoonlijk langs geweest en we hebben het parcours uitgepijld zoals zij ons goedkeuringen gegeven hebben.julie wrote:ben je zeker van Durbuy?indy wrote:Ik kan iedereen garanderen dat wij voor het ganse parcours toelating gekregen hebben van DNF !!! Wij waren niet op de hoogte van de TT in Ferrières, maar vermits ook zij een aanvraag moeten indienen bij DNF, mag je er in principe van uit gaan dat zoiets gemeld wordt, wat dus niet gebeurd is!julie wrote: ik heb inmiddels hier antwoord over via andere bronnen en het ziet er naar uit dat de BEMC organisatie er maar een potje van maakt wat betreft het aanvragen van autorisaties e.d. Chapeau dus! Vooral zo doorgaan, dan kan er straks niets meer worden georganiseerd.