Ik was de 2e cube, den dikste van de 2den Bart wrote:ha, waren jullie die 2 met de cubes?ad24 wrote:héhé, kzat lekker zacht op mijne fully, demper lekker losvannoli wrote:Effe in u buurt gereden denk ik (u reed met een Spark met witte Rocket ron's en witte DT swiss vork)
veel kopwerk gedaanen ik zei tegen mijne maat ,kijk hier allemaal Echte venten, Vrouw op kop en een hele bende venten erachter rijden uit de wind
![]()
Tocht zelf 87km was weer goed maar volgende keer neem ik mijn fully in plaats van de HT ,ben dooréén geschud en op het einde krampen ,warm en te weinig gedronken
Ik was ook mee met ons Ann. in't begin doet ze het nog rustig aan, maar vanaf de 2e helft komt die op stoom en mogen we soms blij zijn dat we nog in het wiel kunnen blijven
Ik heb jullie trouwens ook ni veel kopwerk zien verrichten toen ge bij ons aan't rijden waart zulle
Leuke rit trouwens, gelukkig dat ik met de fully was want er zaten echt wel veel botswegeltjes in door het droge weer.
Was al voorbereid van vorig jaar voor die hellingskes in't bos dus deze keer mij niet laten verrassen en op het kleinste tandwieleke eropgereden.