Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Kansee wrote:weet iemand iets van de sint-maartennightride te erembodegem??? deze staat al op mijn kalender ingevuld, met vertrekuren, prijzen, adres, en alle info, maar nu vind ik die op geen enkele publieke kalender terug? Zeg niet dat hij is afgelast [-o< [-o< [-o<
Is verhuist van locatie, niet van organisatie. Staat in de kalender op 10/11 Affligem

Image
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

l3m4nt wrote: Voorlicht-tips blijven welkom.
Ik heb deze(klikkerdeklik) van 36€ al enkele maanden zeer tevreden in gebruik. Wel +- 1 maand wachten op de leveringn maar met deze lamp niks doseren, 3u volle bak licht met 1 batterij. Gisteren in Wiekevorst tijdens de nachtrit toch weer wat positieve opmerkingen gekregen en enkele volgers in mijn wiel om van mijn licht te profiteren :wink:
RedC
Mountainbiker

Post by RedC »

Bulls69 wrote:
l3m4nt wrote: Voorlicht-tips blijven welkom.
Ik heb deze(klikkerdeklik) van 36€ al enkele maanden zeer tevreden in gebruik. Wel +- 1 maand wachten op de leveringn maar met deze lamp niks doseren, 3u volle bak licht met 1 batterij. Gisteren in Wiekevorst tijdens de nachtrit toch weer wat positieve opmerkingen gekregen en enkele volgers in mijn wiel om van mijn licht te profiteren :wink:
Idd echt topverlichting!! Ik heb er zelfs 2 8)
Het is mij alleen een raadsel hoe je dat op je helm krijgt :-?
Bulls69
Mountainbiker

Post by Bulls69 »

RedC wrote: Het is mij alleen een raadsel hoe je dat op je helm krijgt :-?
Rekkers eraf snijden en een velcrobandje eraan maken zoals op de foto (zo heb ik het degelijk opgelost) of ze even vastzetten met nylon 2 snelbinders.

Image
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Maandag avond in modave naar mijn bescheiden mening samen met offsort en jimba ittai een van de zwaarste nachttochten van het jaar gaan rijden met meer dan 500hm op 28km was het een zeer mooi tochtje om dat we tijd genoeg hadden ons eerst op de korte afstand warm gereden deze was met 18km en 350hm ook niet te onderschatten
Flippen
Mountainbiker

Post by Flippen »

wat mogen we in affligem verwachten qua parcours? op den aprés schuimige cols alleszins... :bounce:
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

patje2 wrote:Maandag avond in modave naar mijn bescheiden mening samen met offsort en jimba ittai een van de zwaarste nachttochten van het jaar gaan rijden met meer dan 500hm op 28km was het een zeer mooi tochtje om dat we tijd genoeg hadden ons eerst op de korte afstand warm gereden deze was met 18km en 350hm ook niet te onderschatten
Volledig akkoord met Patje. Gelukkig waren de gevaarlijkste stenen en boomwortels met fluo in het groen geschilderd. Dit was vaak een echte billenknijper ! Maar alleszins een aanrader. En lekkere omelet aan de aankomst !
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

10 november zal ik er ook bijzijn op mijn eerste nightride.

Verlichting besteld, nu hopen dat het op tijd wordt geleverd :bounce:
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

zie avond rit staan in lijst blz 1 22/12 westerlo maar vindt er niets van terug in kalender
gaat deze door en evntueel een adres aub
groetjes
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

petruske wrote:zie avond rit staan in lijst blz 1 22/12 westerlo maar vindt er niets van terug in kalender
gaat deze door en evntueel een adres aub
groetjes
Hier word in groep gereden van westerlo naar antwerpen en terug is 80km start plaats en uur nog niet bekent gevonden op (4bikers.be)
Post Reply