Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

MTBiker from Berendrecht wrote:Ingeschreven voor de 2-de maal XXL (lekker afzien, hopelijk droger dan vorig jaar).

Overnachten in Ol Fosse d'Outh (IS OPEN !!).
Vorige week nog gebeld en er was nog plaats 061 288 801

Mvg,

MTBiker
Merci! heb ook nog iets kunnen reserveren :bounce: =D>
MTBiker from Berendrecht
Mountainbiker

Post by MTBiker from Berendrecht »

en tuurlijk met de 29er ,sedert dak hem heb staat de 26" stil
--- ben ook aan het kijken voor nen 29er, maar wil er eerst eentje serieus proberen (niet een tourke rond de kerk).

Eenmaal beslist, vrees ik dat mijn 26er ook in de schuur zal blijven staan... :-)
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

MTBiker from Berendrecht wrote: (lekker afzien, hopelijk droger dan vorig jaar).
Dat afzien zal er zeker bij zijn met de regenval van afgelopen nacht plus de regen die nog verwacht wordt...

Ik heb alleszins "al" het nodige verzameld.Ik hoop enkel dat ik mijn schoenplaatjes bevestigd krijg. :wink:

Image

Voor de vrouwelijke bikers, die met enige elegantie willen rijden, stel ik deze voor :

Image
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

MTBiker from Berendrecht wrote: (lekker afzien, hopelijk droger dan vorig jaar).
Dat afzien zal er zeker bij zijn met de regenval van afgelopen nacht plus de regen die nog verwacht wordt...

Ik heb alleszins "al" het nodige verzameld.Ik hoop enkel dat ik mijn schoenplaatjes bevestigd krijg. :wink:

Image

Voor de vrouwelijke bikers, die met enige elegantie willen rijden, stel ik deze voor :

Image
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

black levi wrote:

Image

Image
Mag ik die laatste lenen (of huren voor een prijske) en kan ik daarmee de XL uitrijden?
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Beetje voorbarig, gisteren en vandaag heeft het ginder (nog) geen spat geregend :wink:
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Vrees er toch ook een beetje voor. Dit is de laatste maal dat ik op voorhand reserveer.
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

Ongelooflijk maar blijkbaar heeft Houffalize NIET met het onweer te kampen gehad vannacht.Het is er nu blijkbaar zonnig...
Info uit betrouwbare bron. [-o<
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

black levi wrote:Ongelooflijk maar blijkbaar heeft Houffalize NIET met het onweer te kampen gehad vannacht.Het is er nu blijkbaar zonnig...
Spijtig, heel spijtig. :drunk: =P~
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

black levi wrote:Ongelooflijk maar blijkbaar heeft Houffalize NIET met het onweer te kampen gehad vannacht.Het is er nu blijkbaar zonnig...
http://www.meteobelgie.be/waarnemingen/ ... id=50&lg=2
Post Reply