Denk eerder dat 'm wacht op de uitbetaling van de 'Eindejaarspremie'El Perro Diablo wrote:Staking van't personeel zekers?
niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Nrico
- Mountainbiker
- Location: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Eat your heart out!malmedy wrote:Iedereen doet inderdaad met zen geld wat hij wil en niner blijft prachtige fietsen hebben. Als je een scott 29 voor 1800 euro hebt wat ook een top frame is en dan een dealer hebt waar je direct terecht kan en niet een jaar moet wachte op een frame zal niner niet lang bestaan .En niner heeft bij weten 29 niet uitgevonden en ook niet geperfectioneerd als men een grote mond heeft als merk moet je ook kunne leveren en bewijzen .Maar nog eens pracht frame en wil er ook wel veel meer van zien.
http://www.bikeradar.com/news/article/p ... 299?ref=nf
- dmx
- Mountainbiker
Hoe zit da nu met de prijs van de frame ? Officieel staat hij op 2350 (als ik het hoor door de schuld van de franse en italiaanse importeur). Maar tussen de regels hoor ik dan dat er wel wat kan geregeld worden.
Feit is : in de US staat ie aan 1899 $, wat overeenkomt met +- 1350 euro ex. BTW en invoertax. Nu ja , mijn neef doet zijne master aan Duke University in North Carolina....Misschien moet ik die maar eens een bezoekje gaan brengen
Feit is : in de US staat ie aan 1899 $, wat overeenkomt met +- 1350 euro ex. BTW en invoertax. Nu ja , mijn neef doet zijne master aan Duke University in North Carolina....Misschien moet ik die maar eens een bezoekje gaan brengen
Bla Bla, die euwige discussies over prijzen, daar is een eenvoudige methode voor :
Ofwel koopt ge niet, pakt ge iets anders
Ofwel doe je wat niet laten kunt en importeert hem
Ofwel verkoopt ge een nier om 'em toch hier te kunnen betalen
Ofwel zoekt ge "better pay"
Maar stop da gezever over prijs, dan moet ge beginnen over alle merken en verzieken we de forum.
PS : Zijt ge echt van plan em mee te brengen kan ik u zelf een valies lenen om em te transporteren, maar zeg mij wanneer da ge landt dan kan ik komen eens live Airport Zaventem meemaken
Been there done that.
Ofwel koopt ge niet, pakt ge iets anders
Ofwel doe je wat niet laten kunt en importeert hem
Ofwel verkoopt ge een nier om 'em toch hier te kunnen betalen
Ofwel zoekt ge "better pay"
Maar stop da gezever over prijs, dan moet ge beginnen over alle merken en verzieken we de forum.
PS : Zijt ge echt van plan em mee te brengen kan ik u zelf een valies lenen om em te transporteren, maar zeg mij wanneer da ge landt dan kan ik komen eens live Airport Zaventem meemaken
Been there done that.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Momenteel 1990 inc garantie etc....dmx wrote:Hoe zit da nu met de prijs van de frame ? Officieel staat hij op 2350 (als ik het hoor door de schuld van de franse en italiaanse importeur). Maar tussen de regels hoor ik dan dat er wel wat kan geregeld worden.
Met in de states te kopen hebben er al meer hun eigen gejost ivm invoertaxen en garantie's, maar de markt is open eh...