zet hier UW krom stuur op :)

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Mijne
Image
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Sinds deze week is mijn Moozes vervangen door een Canyon Ultimate AL 9.0 SL.

Image
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Normaal met hoge Cosmic Carbone wielen. Nu reeds in 'bergtenue', met Racing Zero wielen.

Image
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

in een ander topic, waar ik inlichtingen vroeg over hoge carbon wielen, zei iedereen dat het top was om te klimmen met carbon wielen.
Waarom steek jij dan een "gewone" set voor de bergen in te trekken?
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Kinnie wrote:in een ander topic, waar ik inlichtingen vroeg over hoge carbon wielen, zei iedereen dat het top was om te klimmen met carbon wielen.
Hoge carbon wielen zijn aerodynamisch en hebben voornamelijk voordelen op het vlakke. Ook wegen ze vaak meer dan een lichte alu wielset met een lage velg.
Vandaar dat er veel opteren om met lichte alu wieltjes de bergen in te trekken :wink:
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

S k u l l wrote:
Kinnie wrote:in een ander topic, waar ik inlichtingen vroeg over hoge carbon wielen, zei iedereen dat het top was om te klimmen met carbon wielen.
Hoge carbon wielen zijn aerodynamisch en hebben voornamelijk voordelen op het vlakke. Ook wegen ze vaak meer dan een lichte alu wielset met een lage velg.
Vandaar dat er veel opteren om met lichte alu wieltjes de bergen in te trekken :wink:
Voilà, zo is dat.
De Zero's wegen 324 gr. minder dan de Cosmics. En da's toch het gewicht van een halve drinkbus hé. :lol:
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Van de week deze gaan bestellen...

Scott CR team (Green Edge Edition)

Image
JanC
Mountainbiker

Post by JanC »

Mijn CAAD10, nog net een model 2012 kunnen bemachtigen (vind 'm eigenlijk mooier, en het scheelde 'm nog eens 120 euro). Met mtb op de achtergrond om niet volledig de ketter uit te hangen. :lol:
Nu eens uitkijken naar een setje Fulcrums zoals hierboven, dat zou volgens mij prachtig staan. Al de rest voldoet ruimschoots. Ik wou absoluut geen carbon, dus de keuze was vrij snel gemaakt. Me nog geen seconde beklaagd, dat rijdt fantastisch.

Image
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Mijn krom stuur zit nog in design fase.
Denk aan italiaans maatwerk & oldskool meets newskool.
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

JanC wrote: Ik wou absoluut geen carbon, dus de keuze was vrij snel gemaakt. Me nog geen seconde beklaagd, dat rijdt fantastisch.

Image
Ook altijd sceptisch tegenover carbon gestaan. Maar nu, na reeds 6.000 km's gebold te hebben met de EVO is dat scepticisme nagenoeg verdwenen. M'n beste koersfiets ooit!
Post Reply