Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

uncle sam wrote:Der wordt ier nogal gezeverd zeg :lol:
Gewoon biken en genieten!

Ikzelf ben al vol ongeduld aan het wachten tot wanneer de hr langzaam omhoog schiet, wachtend op dat startschot en vol zenuwen door die franstalige speaker, om daarna met loden benen die monsterlijke openingsklim aan te vallen gevolgd door een lange fille aan dat houten brugje :lol:
Nog een paar dagen geduld ladies & gentlemen alvorens de magistrale stuurnummers worden toegekend.

Genoeg gezeverd nonkel, verder werken nu 8)
Das gesproken zie !!!!
van lommel cycling
Mountainbiker

Post by van lommel cycling »

ik heb van voor rocket ron liggen is dat aan te raden? van achter NN
sebbe_vtt
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash F1 2011,Mudbike: Pro winner rock shox sid team,

Post by sebbe_vtt »

Ik probeer de track van de XL de downloaden. Het is nu de 2010 versie, maar ik kan de track niet downloaden.
nat180
Mountainbiker

Post by nat180 »

van lommel cycling wrote:ik heb van voor rocket ron liggen is dat aan te raden? van achter NN
Ik rijd met RoRo vooraan en achteraan. Zowel in Chimay als vorige week in Lierneux onder de pletsende regen viel dit wel mee.
Maar bandenkeuze blijft een vrij subjectieve discussie ...
vanham
Mountainbiker

Post by vanham »

amai ik ga der fameus mijne pere zien denk ik , :oops: :oops: , ik heb niks kunnen trainen wegens de verbouwingen , denk na 50 km verzuring :cry: , ma ik geef toch ni op al kruip ik tot aan de meet , heb de 6 uren van kessel ook nog mee gedaan en toch ook nog 15 geraakt , dus als ge iemand zie kruipen dan ben ik het :wink:
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ik ga hier moette voor passen wegens zaterdag wegens harde kennismaking met deur van een mercedes. Met gevolg wat stijve spieren, schaafwonden engekneusd borstbeen. Spijtig!!! :(
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

nat180 wrote:
El Baelos wrote: Iemand enig idee ik er in Houffa mag bij doen ?? :oops:
De flashes worden de volgende dag pas opgehaald, neem oe lampkes mee en ge kunt er een 24hrs van maken :wink: Vrees wel dat de ravitos dan gesloten zijn!

Have fun en tot zondag!
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Vind enkel de .gdb file van de track.

Zou hier graag de .crs van hebben (of gpx), maar na veel gezoek en gegoogle lukt het me nog steeds niet. Iemand die de gpx of crs van de XXL 2010 heeft? Graag pb in dat geval.
thx!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

gdb converteren naar crs via gpsies.com??
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Stalen Worm wrote:gdb converteren naar crs via gpsies.com??
Heb ik geprobeerd, maar gdb wordt blijkbaar niet als iets converteerbaar beschouwd.
WinGDB3 heb ik ook geprobeerd, maar die geeft de foutmelding dat de file van track bevat...

Allemaal een bekke Chinees voor mij, dus hoop hier op iemand met verstand van zaken :-)
Post Reply