bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

MC Jo wrote:Zal morgen eens checken op KBC of ik de flyer niet mag rondsturen of op ons intranet zetten. 14000 man en vrouw ziet dit dan.
Dit zal bij ons in de Bank hopelijk ook gebeuren.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

De voorzitter van mijn club heeft mijn infomail doorgestuurd aan alle WBV-briefwisselaars (= alle clubs) + een banner gratis op flandrien.be geplaatst (http://flandrien.be/), die leidt naar een pagina met de info. Hij heeft daar wel enkel mijn e-mailadres als "info" gezet ipv de link van het mountainbikeforum, maar bon, als er vragen komen, dan laat ik die hier wel weten of stuur ik ze naar jullie door.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Ok, de route is goedgekeurd door de schepen van Leefmilieu, op één puntje na, maar dit heeft ons Viv al opgelost dus de route ligt vast... :-D :-D :-D

Nu reclame maken, reclame maken, reclame maken, reclame maken en reclame maken :wink:

Vergeet niet voor koekjes of dergelijke te gaan kijken en laat overal maar een affiche achter...

Zaterdag zou ik graag eens afspreken in de cafetaria van 'Denderdal' om de zaken eens te groeperen en nog extra dingen te regelen.

Wie wil er zaterdag komen (alleen iets drinken, wie de route wil rijden, mag dit altijd hé) ?

Het is echt nodig om toch eens samen te komen om alles te overlopen... en dat we elkaars gezicht eens zien, want ik ken NIEMAND van jullie van gezicht :oops:

1. Timdelma
2. Vivkemobiel ?
3.
4.
5.
6.
7.
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

ik zal ook eens horen of ik de flyer mag verspreiden op mijn werk (binnenlandse zaken).
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

ik laat nog iets weten voor zaterdag (kan dat iets na de middag? dan liggen de kinderen in bed...)
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

timdelma wrote:
Zaterdag zou ik graag eens afspreken in de cafetaria van 'Denderdal' om de zaken eens te groeperen en nog extra dingen te regelen.

Wie wil er zaterdag komen (alleen iets drinken, wie de route wil rijden, mag dit altijd hé) ?

Het is echt nodig om toch eens samen te komen om alles te overlopen... en dat we elkaars gezicht eens zien, want ik ken NIEMAND van jullie van gezicht :oops:

1. Timdelma
2. Vivkemobiel (kom zeker langs)
3.
4.
5.
6.
7.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Leg al eens een uur vast aub.
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

MC Anthony wrote:ik laat nog iets weten voor zaterdag (kan dat iets na de middag? dan liggen de kinderen in bed...)
13 uur???
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:
MC Anthony wrote:ik laat nog iets weten voor zaterdag (kan dat iets na de middag? dan liggen de kinderen in bed...)
13 uur???
Mag iets later, van mijn part...
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

Haaike wrote:Ok, super van de verzekering!

En van die drukke plaatsen: liggen die dicht achter mekaar? Heeft de "seingever" dus maw tijd genoeg om in te halen of wordt dat vlammen? Sorry als ik zaag :oops: maar het is maar omdat iemand met een mindere conditie (zoals ik vb.) zeker niet gaat kunnen beginnen vlammen om een groep in te halen.
Er zijn max. 4 plaatsen waar het toch aangewezen is als er iemand met een bordje het verkeer zou tegenhouden. De plaatsen liggen redelijk ver uit elkaar zodat het geen probleem is voor die persoon om terug naar voren te komen.
Post Reply