gardameer

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Heb daar ook de leuke stukjes bergaf gezocht maar niet gevonden :(
Wel een afdaling gedaan maar dat was duidelijk niet juist.... ging ongeveer 45 / 50 procent omlaag... en er waren geen bandensporen te zien.....

Ik heb ondertussen wel een nieuw machien gekocht oa om de Alto garda regio mee te terroriseren :lol:
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

gilbo wrote:Heb daar ook de leuke stukjes bergaf gezocht maar niet gevonden :(
Wel een afdaling gedaan maar dat was duidelijk niet juist.... ging ongeveer 45 / 50 procent omlaag... en er waren geen bandensporen te zien.....

Ik heb ondertussen wel een nieuw machien gekocht oa om de Alto garda regio mee te terroriseren :lol:
Ik zal u de track eens bezorgen! Soms wel goed bergaf hoor ;-)

Wat is het geworden? Speci of toch iets met grote wielen?

Greetz
bettes
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

bettes wrote:
Ik zal u de track eens bezorgen! Soms wel goed bergaf hoor ;-)

Wat is het geworden? Speci of toch iets met grote wielen?

Greetz
bettes
Tracks zijn altijd welkom :-D
Heb je deze al gereden? (die was ik aan het zoeken in Juli, maar dat kleine bergje was blijkbaar toch groot genoeg om 'm niet te vinden..)

Ik heb mezelf een Specialized Enduro comp aangeschaft, ik denk een goeie keus :drunk:
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

gilbo wrote: Tracks zijn altijd welkom :-D
Heb je deze al gereden? (die was ik aan het zoeken in Juli, maar dat kleine bergje was blijkbaar toch groot genoeg om 'm niet te vinden..)

Ik heb mezelf een Specialized Enduro comp aangeschaft, ik denk een goeie keus :drunk:
Ik weet die track liggen, maar eigenlijk mag je daar niet meer komen... Er kruipt een mini hagedis rond die beschermd is. Zijn daar al eens de boswachter tegen gekomen die niet blij keek toen we er vandoor gingen!

Enduro comp is een heel beest... Goede benen voor omhoog en knallen naar beneden! Ga je daar veel plezier van hebben denk ik!

greetz
bettes
kevinv
Mountainbiker

Post by kevinv »

Hey allen,
ik zit momenteel aan het gardameer, en zou morgen de monte baldo willen beklimmen. de lift vertrekt vanuit malcesine, maar als ik met de fiets naar boven wil, moet ik dan ook vanuit malcesine vertrekken?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

kevinv wrote:Hey allen,
ik zit momenteel aan het gardameer, en zou morgen de monte baldo willen beklimmen. de lift vertrekt vanuit malcesine, maar als ik met de fiets naar boven wil, moet ik dan ook vanuit malcesine vertrekken?
Of via Torbole of helemaal langs de achterkant vd berg Nago ==> Mori en daar vind je bruine borden met Monte Baldo op vermeld.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Volgens mij wel. Ik dacht dat je aan de lift gewoon verder naar boven moet rijden. Je komt dan op het shotterpad dat slingerend naar boven gaat en uit komt boven aan de lift. Vanuit de lift zie je dit pad regelmatig onder u passeren.
Aan de lift beneden is een fietswinkel waar je o.a. fietsen kan huren. Ik dacht dat die ook kaarten hadden. Anders daar eens vragen. En in Riva bij garda on bike zullen ze je ook wel uitleg willen geven.

Succes.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Yep, vanuit Malcesine, recht omhoog...

Dit is mijnen track: http://connect.garmin.com/activity/107719719

Laatste stuk is redelijk 'stijl' :lol:
kevinv
Mountainbiker

Post by kevinv »

super, dan vertrek ik vanuit malcesine. Is er ook een dirt track dat naar malcesine leidt?
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Opwarmen langs't meer is eigenlijk wel Ok zé...
Post Reply