Koen,pocoloco wrote:Elias zijn definitie van "rustig aan" was 16e overall... hij wou zich sparen voor de rest van de week. Staat nu op een 11e plek in zijn juiste categorie !
Zit ElRudi daar ook in Canada? Las iets op het forum daarvan dacht ik?
Post by Zotte Marre »
't Lijkt alsof Koen de enige is die er niet zitDr.Gonzo wrote:Koen,pocoloco wrote:Elias zijn definitie van "rustig aan" was 16e overall... hij wou zich sparen voor de rest van de week. Staat nu op een 11e plek in zijn juiste categorie !
Zit ElRudi daar ook in Canada? Las iets op het forum daarvan dacht ik?
Wrijf het er nog maar in %$@#!!!Zotte Marre wrote:'t Lijkt alsof Koen de enige is die er niet zitDr.Gonzo wrote:Koen,pocoloco wrote:Elias zijn definitie van "rustig aan" was 16e overall... hij wou zich sparen voor de rest van de week. Staat nu op een 11e plek in zijn juiste categorie !
Zit ElRudi daar ook in Canada? Las iets op het forum daarvan dacht ik?(Sorry, Koen)
Post by BikingBrecht »
Geen idee wat er gebeurd is, er zat wel notubes in. Ik weet ook niet met welke binnenbanden hij aan het rijden was, er staken relatief lichte en dunne binnenbanden in vanuit België. Misschien hebben die na ondertussen toch al een week biken (met de trainingsritten erbij) te veel moeten uitrekken en is er ééntje gescheurd ?BikingBrecht wrote:Geen anti-lekvloeistof (Notubes) in die Sandman ?! Kinderziekte/beginnersfout?!