Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Besten,
Weer met ons drien zou tof zijn, alhoewel het er best meer mogen zijn. Morgen ga ik alvast nog eens polsen bij L. De Smet en bij Rudy of men al iets meer weet, die gasten rijden in die club. Ik bezit wel een folder maar deze bevat geen info waar de tocht heen loopt. Ga die scannen en mailen. Eerst dacht de Rudy het tegen mij op tenemen maar die staat voor de eerste keer op mtb-bike en gaf dan te kennen dat hij met de ploeg zou mee biken. Heuuu? gaf wel te kenen aan deze dat hij best zijn spek met eieren voor de rit moest konsumeren ivp apres. Eindelijk zie ik er dan nog van mijn vroegere maatjes. Dus wie zin heeft om ook mee te gaan? Rudy VdE.
tazzie
Mountainbiker

Post by tazzie »

Yow,

Ik ga moeten forfait geven voor donderdag :(
'k ben zondag na een jaar nog eens gaan zaalvoetballen, en 'k heb het mij beklaagd... Na al die tijd geen last te hebben (bij MTB-en en lopen), is een uurtje zaalvoetbal blijkbaar fataal, en kreeg ik weer last van mijn knie.
'k wil nu geen risico's lopen op ontstekingen of zo, dus ga ik mij de komende dagen (hopelijk geen weken) met tegenzin aan de kant moeten houden...

mvg,
Koen
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

@ Tazzie en Ren, Op topic toertochten plaatsen Jo een bericht met de inhoud van de folder. Ik vraag me juist af welk uur we best dus zouden vertrekken. Voormij zou s'morgens wel goed uitkomen en dacht van rond 9.00u te vertrekken van hieruit. Dan komen we wel rond 10.00u toe. De tocht zou een 48km bevatten, maar 35 kan ook wel. Zoiets zien we dan wel terplekke. Sportieve groeten Rudy VdE.
Guest

Post by Guest »

hi,
interessant mtb'ers rond Gent!
ik zoek nen partner voor een tocht vrijdagvoormiddag of zaterdag.
ben amateur sinds maart met wekelijks de zondagvoormiddag een tochtje
graag seintje als iemand iets van plan is deze dagen.

greetz
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

ik wil zeker eens afspreken in dezer dagen
Echter ga ik er van uit dat een toertocht wel iets zwaarder is dan een gewone vaste route. dan zou ik opteren voor Gavere een route van 40 km, kunnen we vanuit Gent er gemakkelijk heen en terug, zelfs met wat rust tijden. Nomaal is dat 15km heen en wat ruste alvorens de route aldaar aan te vatten. Na de route ook wat rusten en op het gemak terug keren naar het Gentse. De route beslaat wel 3 delen waar dus gemakkelijk een lus te maken is. Je mag het mij vragen.
Wil je wel een toertocht die morgen van Massemen tegen Wetteren lijkt me wel wat. Die vangt wel aan om 8.30u.
Je mag me steeds verwittigen per pm. sportieve groeten, Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Besten,

Op 20 en 21 nov gaan er tt's door te Evergem en te Ertvelde.
Bikers die deze zouden willen doen zou ik vragen hier af te spreken,
we zouden zekers wat beter kennis kunnen maken met elkaar.
Sportieve groeten, Rudy VdE.
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

Ik ben dit weekend wel geintresseerd. Tis al 3 weken geleden dat ik heb kunnen fietsen, maar vanf nu heb ik terug tijd. Eventueel kunnen we zaterdag nog kiezen uuit de tocht van Zottegem en Ertvelde en zondag eventueel deze doen van Evergem.
Laat maar horen met hoeveel we zijn en welke tochten jullie kiezen.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

ALS HET WEER MEEZIT BEN IK OOK VAN DE PARTIJ
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Eigenlijk zag ik het nu eens zitten daar er twee TT in de buurt waren uit onze streek om in de buurt eens af te spreken zodanig dat iedereen de kans kreeg om elk zijne metgezel te kunnen kiezen, zodanig eens goed en deftig met elkaar zij aan zij te kunnen biken. Je ziet dan ook welke wie bij welke hoort in de toekomst, ook het gezellig houden hoort daarbij. Ik weet zeker dat tochten buiten het Gentse zeker de moeite waard zijn,
maar ik wil iedereen de kans kunnen bieden op deze gelegenheid. Hoe het verder gaat en wie het met wie vind, daar zou ik zeker geen probleem van maken, maar nu al verder buiten de omgeving trekken??? Ik weet wel sommige hebben er zekers niets op tegen hebben om iemand mee te nemen in de wagen, maar als eerste kennis maken??
Nu ja, ik opteerde dus voor deze afspraken en uitkijkend welke belangstelling er was. Ik had zeker al eens gedacht van die hoort best met die, daar ik jullie al een beetje ken ennook al eens afzonderlijk met toch een 10tal van jullie weest rijden heb of al enkele tochten met jullie heb verwezenlijkt, maar toch zijn er nog met wie ik geen kennis gemaakt heb. t Is dus ook de laatste poging welke ik wil ondernemen voor het oprichten van een ploegje hier in het Gentse. Denk dat ik er al genoeg tijd en sugesties voor gedaan had. Rudy VdE.
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

Het was maar een voorstel om eventueel zottegem te doen. Ik kom in elk geval zaterdag af naar Ertvelde en eventueel zondag naar Evergem (indien de conditie het een beetje toelaat). Om hoe laat spreken we af in Ertvelde, voor mij past om 09.00 het best.
Post Reply