voor de 67km hadden ze 1750hm aangegeven, en ik ben met 1741 barometrische hoogtemeters geeindigd, kunt ge moeilijk over klagen
Ik ga er dus vanuit dat ze voor de 115km even nauwkeurig zullen zijn
Post by farmer/cowboy »
dat vond ik dan nog een van de mooiste stukken van het parcours prachtig gewoon das mountainbike mag zelf nog meer zo da was gewoon genieten prachtig eerste keer dat ik mee doe en direct een beker van 2de nieuweling mee ,op dat stuk heb ik maar 2 keer 5 meter moeten afstappen dus dan moet je zeker niet klagenfarmer/cowboy wrote:Was mijn derde deelname, op't gemakske gereden, kwestie mezelf nie tegen te komen. Al goed da de gevreesde onweersbui uitbleef! Parcours lag nog behoorlijk, al zou ik sommige stukken eruit halen. Zoals ditte:
Hoort meer in ne wandeltocht mijn inziens, is toch niet te rijden. Is er wel heel mooi maar brengt niks bij aan de mountainbiketocht. En als da stuk onmisbaar is ifv verbinding of zo toch nog liever een paar zware asfaltklims in den omweg dan deze gevaarlijk gladde wandelpad.
Op 5 deelnemers waarvan er 4 zijn aangekomenmathieu wrote:eerste keer dat ik mee doe en direct een beker van 2de nieuweling mee ,op dat stuk heb ik maar 2 keer 5 meter moeten afstappen dus dan moet je zeker niet klagen
Post by s-biker gert »
Post by farmer/cowboy »
en de bikende boeren wat opgejaagds-biker gert wrote: Heb overal op mijn gemakske gereden
Post by herder levi »
mathieu wrote:dat vond ik dan nog een van de mooiste stukken van het parcours prachtig gewoon das mountainbike mag zelf nog meer zo da was gewoon genieten prachtig eerste keer dat ik mee doe en direct een beker van 2de nieuweling mee ,op dat stuk heb ik maar 2 keer 5 meter moeten afstappen dus dan moet je zeker niet klagenfarmer/cowboy wrote:Was mijn derde deelname, op't gemakske gereden, kwestie mezelf nie tegen te komen. Al goed da de gevreesde onweersbui uitbleef! Parcours lag nog behoorlijk, al zou ik sommige stukken eruit halen. Zoals ditte:
Hoort meer in ne wandeltocht mijn inziens, is toch niet te rijden. Is er wel heel mooi maar brengt niks bij aan de mountainbiketocht. En als da stuk onmisbaar is ifv verbinding of zo toch nog liever een paar zware asfaltklims in den omweg dan deze gevaarlijk gladde wandelpad.