Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Wat ik wel zeker meeneem is een GSM! Dus als er iets gebeurd kunnen we altijd de organisatie berijken.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Mick wrote:Wat ik wel zeker meeneem is een GSM! Dus als er iets gebeurd kunnen we altijd de organisatie berijken.
je zit in de bergen slimmken , 5/10 werkt je GSM niet !
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Toch wel!! Ik ga 3 à 4 keer per jaar snowboarden in de Alpen en neem altijd mijn GSM mee. Je bent zo goed als overal bereikbaar in de bergen.
Last edited by Mick on Tue 11 Mar 2003 16:11, edited 1 time in total.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Mick wrote:Toch wel!! Ik ga 3 à 4 keer per jaar snowboarden in de alpen en neem altijd mijn GSM mee. Je bent zo goed als overal bereikbaar in de bergen.
In de Alpen is het dan blijkbaar stukken beter dan in de Pyreneen. Zoveel te beter dan.
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Enkele jaren terug was dit in de Alpen ook zeer slecht maar daar is veel verandering ingekomen de laatste tijd.
Wij gaan altijd met een groep van ongeveer 15 snowboarden en splitsen altijd op in snelle en trage mannen, maar s'middags spreken we via de GSM af in welke hut of restaurant we samen gaan eten en we hebben hier nog nooit problemen mee gehad om iemand te berijken.

De Transalp-organisatie raad trouwens ook aan om een GSM mee te nemen.
Guest

Post by Guest »

Kheb net den brief thuis gekregen met de schriftelijke bevestiging....
Joybiker
Mountainbiker

Transalp

Post by Joybiker »

Mick schreef;
Ik heb toch al gelezen en gehoord dat er veel zijn die zonder dit alles vertrekken!?
Dat zijn (bij mijn weten) die enkele heeeeeeele goeie MTB-ers die voor de eerste plaatsen gaan en onderweg constant gevolgd worden door hun begeleiders en/of constant in verbinding staan dmv een oortje (afgekeken van de wielrenners :colors: ). Bart Brentjes zal idd ook geen Camelbag met 4 kg inhoud meesleuren, maar zo rijden er toch zeker niet veel rond.
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

In het Transalpregelement staat ook dat er geen hulp van buitenaf mag gebeuren, dus volgwagens en dergerlijke zijn niet toegestaan!!
Alleen je teammaat mag je helpen!
Guest

Re: Transalp

Post by Guest »

Joybiker wrote:Mick schreef;
Ik heb toch al gelezen en gehoord dat er veel zijn die zonder dit alles vertrekken!?
Dat zijn (bij mijn weten) die enkele heeeeeeele goeie MTB-ers die voor de eerste plaatsen gaan en onderweg constant gevolgd worden door hun begeleiders en/of constant in verbinding staan dmv een oortje (afgekeken van de wielrenners :colors: ). Bart Brentjes zal idd ook geen Camelbag met 4 kg inhoud meesleuren, maar zo rijden er toch zeker niet veel rond.
Bart brentjes is dan ook altijd heel snel binnen :) en als em ni te gierig is wil ik em nen goeien binnenband onderweg verkopen :)
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

18.03.2003 - Nun ist sicher: Olympiasieger Bart Brentjens und sein Kollege Carsten Bresser vom Team T-Mobile starten bei der sechsten adidas BIKE Transalp Challenge vom 19. bis 26. Juli 2003.
Post Reply