Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Enkele jaren terug was dit in de Alpen ook zeer slecht maar daar is veel verandering ingekomen de laatste tijd.
Wij gaan altijd met een groep van ongeveer 15 snowboarden en splitsen altijd op in snelle en trage mannen, maar s'middags spreken we via de GSM af in welke hut of restaurant we samen gaan eten en we hebben hier nog nooit problemen mee gehad om iemand te berijken.
De Transalp-organisatie raad trouwens ook aan om een GSM mee te nemen.
Wij gaan altijd met een groep van ongeveer 15 snowboarden en splitsen altijd op in snelle en trage mannen, maar s'middags spreken we via de GSM af in welke hut of restaurant we samen gaan eten en we hebben hier nog nooit problemen mee gehad om iemand te berijken.
De Transalp-organisatie raad trouwens ook aan om een GSM mee te nemen.
Transalp
Mick schreef;
Dat zijn (bij mijn weten) die enkele heeeeeeele goeie MTB-ers die voor de eerste plaatsen gaan en onderweg constant gevolgd worden door hun begeleiders en/of constant in verbinding staan dmv een oortje (afgekeken van de wielrenners :colors: ). Bart Brentjes zal idd ook geen Camelbag met 4 kg inhoud meesleuren, maar zo rijden er toch zeker niet veel rond.Ik heb toch al gelezen en gehoord dat er veel zijn die zonder dit alles vertrekken!?
-
Guest
Re: Transalp
Post by Guest »
Bart brentjes is dan ook altijd heel snel binnen :) en als em ni te gierig is wil ik em nen goeien binnenband onderweg verkopen :)Joybiker wrote:Mick schreef;Dat zijn (bij mijn weten) die enkele heeeeeeele goeie MTB-ers die voor de eerste plaatsen gaan en onderweg constant gevolgd worden door hun begeleiders en/of constant in verbinding staan dmv een oortje (afgekeken van de wielrenners :colors: ). Bart Brentjes zal idd ook geen Camelbag met 4 kg inhoud meesleuren, maar zo rijden er toch zeker niet veel rond.Ik heb toch al gelezen en gehoord dat er veel zijn die zonder dit alles vertrekken!?