Tom Boonen betrapt op cocaine

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Tazie wrote:
archie bunker wrote:maar het is tenslotte maar wat coke.
MANMANMAN

De wereld is dus duidelijk om ZEEP

ONGELOOFLIJK

PS of ik moest de ironie gemist hebben
Ik ga hier mee akkoord. Moes je nu nog gezegd hebben, het is tenslotte maar wat weed, dan zou ik het nog enigszins kunnen verstaan, en dan nog. Maar coke... Dit is een toch wel zeer verslavend goedje.
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

Geluid van brekend glas en gevloek uit de woonkamer. Lorre laat de pasta op het fornuis achter en rent de donkere living binnen:
"Tom, gaat het?"
-"Zwijg, Lorre! Ben tegen de lamp gelopen!"

Lorre: 'Tom, knisper toch niet zo met je tanden als je eet!'
Tom: ik heb net in de cocaîne gebeten!'

Tom is bezig met wat kranten op de vloer te leggen. Vervolgens gaat hij erop staan en maakt allerlei overwinningsposes.
Verbaasd vraagt Lorre: "Maar Tom, wat heeft dat nu weer te betekenen?"
Tom daarop: "Ik ben nog altijd de sterkste op papier..."

Lorre: Tom, je bent helemaal wit! En je stinkt! Tom: . Ik zit serieus in de shit!

Leterme ontmoet toevallig Tom Boonen die doelloos rondslentert op de luchthaven.
Leterme: "Tom, wat doe jij hier nu ?"
Tom: "Ik heb mijn cocaïne vlucht gemist vandaag !"

Tom op 10 km van de finish na het snuiven van zijn laatste restje coke in de Ronde van Vlaanderen:
'Partick, we rijden de verkeerde richting uit!’
Patrick:’Hoezo?’
Tom: ’Ik ben daarnet mezelf tegengekomen.’

De vrouw van Maradona wordt 's nachts wakker en schrikt zich een hoedje als ze ziet dat Tom Boonen naast haar in bed ligt.
Mevr. Maradona: "Maar Tom, wat doe jij hier?"
Boonen : "Ik ben de nieuwe Maradona."

Waarom gaat Tom Boonen zo snel richting de finish?
Hij wilt als eerste de streep opsnuiven !

Trouwens, wisten jullie al dat Tommeke Boonen intussen zijn Lore heeft laten zitten (alweer). Hij heeft een nieuwe vriendin :'Sneeuwitje'.

Bovendien gaat Tom Boonen een tijdje de fiets op stal zetten aangezien hij moeilijk nog aan een team zal geraken. Hij gaat beginnen voetballen om daar de sfeer op te snuiven tussen de lijnen.

En zeg nu zelf, 200 kilometer afzien op de fiets om als eerste bij die 'witte lijn' aan te komen , Ge moet goe zot zijn voor één 'lijntje'

Boonen zijn liefje was niet van de knapste, maar ze had een mooi lijntje ! !

Tom proficiat, nu we officieel weten dat je als snelste bij de lijn bent
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Lol, Tom zal wel niet de enige zijn die eerst aan de lijn wil komen hoor :lol:
Cruzer
Mountainbiker

Post by Cruzer »

Dit jaar in ieder geval geen bollekes-trui, maar misschien wel een bollekes-slikkers trui?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Coke is heavy shit.
Heeft mss meer met het sociale dan met coke zelf te maken, maar de effecten op je persoonlijkheid van regelmatig cokegebruik zijn net iets anders dan van roken, weed of af en toe een pintje.

Niet dat dat met alcohol niet zo is, maar met coke kom je tov weed of sigaretten betrekkelijk veel sneller in de marginaliteit (om eens een vies woord te gebruiken) terecht.
toops
Mountainbiker
Location: Orbea custom: X0-XTR-Hope mono mini-DTSwiss-KMC Gold

Post by toops »

En wat heeft dit nu allemaal met koersen te maken? Iemand last van dat Boonen af en toe, elke dag, elk uur...aan de coke zit? Dit kan zijn leven verwoesten, maar dat is nog altijd zijn eigen keuze of hij nu wereldkampioen of mijn buurman is, wat maakt het uit?

En waarom hij een voorbeeldfunctie heeft...iedereen kiest zijn eigen voorbeelden. Ik heb persoonlijk niemand nodig om naar op te zien.

En als voorbeeld naar de kinderen toe, zullen er nu een aantal denken. Als je zo redeneert dan moeten we de TV uit het huis gooien want alle acteurs, zangers, zangeressen die al voor de zoveelste keer naar 1 of ander luxe-afkickcentrum zijn gemoeten, zijn volgens mij een veel slechter voorbeeld. Kijk alleen maar al is nr de clipjes op MTV, hoeveel slechte manieren kinderen daaruit kunnen overnemen.

Veel mensen zien toch graag een ander op "hun bakkes" gaan...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Volgens mij is dat Boonen/coke verhaal toch zwaar overroepen, Boonen is nu niet het uitgemergelde cokehoertje zoals die in Antwerpen aan het station rondlopen eh? Voor mij ziet die (Boonen) eruit als ne gezonde sportmens die niet verslaafd is, als hij tijdens een feestje nu een paar pintjes pakt, een lijntje snuift......wat een drama......

Ne bouwvakker die elke dag zat naar huis strompelt is echter sociaal aanvaard, maar aan wie ligt dat?

(bouwvakker is maar als voorbeeld genomen, voor ik strax 8 metsers voor mijn deur heb staan)
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

Hij neemt dat spul buiten competitie, maar heeft dat dan geen enkel positief effect wanneer hij nadien koersen gaat rijden?
Het is toch zo dat coke de drang naar iets laat toenemen (eten, presteren, zelfs sex) en dat je der "scherper" van wordt (als je geregeld gebruikt)
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Lieferschein wrote:Hij neemt dat spul buiten competitie, maar heeft dat dan geen enkel positief effect wanneer hij nadien koersen gaat rijden?
Het is toch zo dat coke de drang naar iets laat toenemen (eten, presteren, zelfs sex) en dat je der "scherper" van wordt (als je geregeld gebruikt)
Voor zover mijn drugskennis reikt is één van de grote verslavingsfactoren van Coke, het feit dat er een redelijke 'dip' is na ontnuchtering.

Verder vind ik dat er wel een degelijk onderscheid is tussen allerlei drugs.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

El Perro Diablo wrote:Volgens mij is dat Boonen/coke verhaal toch zwaar overroepen, Boonen is nu niet het uitgemergelde cokehoertje zoals die in Antwerpen aan het station rondlopen eh? Voor mij ziet die (Boonen) eruit als ne gezonde sportmens die niet verslaafd is, als hij tijdens een feestje nu een paar pintjes pakt, een lijntje snuift......wat een drama......

Ne bouwvakker die elke dag zat naar huis strompelt is echter sociaal aanvaard, maar aan wie ligt dat?

(bouwvakker is maar als voorbeeld genomen, voor ik strax 8 metsers voor mijn deur heb staan)
Amen
Last edited by Hubertje on Thu 12 Jun 2008 12:44, edited 1 time in total.
Post Reply