20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Ietsje voor 8 uur vertrokken voor de groten toer en om ietske na tien uur aangekomen. Alles was dik in orde en inderdaad zoals Mega Mingie aanhaalde voor de niet geoefende mountainbiker moet het niet lastiger.
Aan de organisatie proficiat =D> =D> volgend jaar zijn we weer op de afspraak.
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Hallo,
Prachtige rit klerken, iets zwaarder dan de dag ervoor. Aan de mietjes klimmerken en supermoto, wat verwachten jullie eigenlijk???????????? :oops: :oops: :oops: die mannen zijn al weken bezig met hun rit te organiseren en het enigste dat jullie kunnen is kritiek uiten!!! =D> =D> =D> klerken voor deze mooie rit , jullie halen het maximum uit deze streek!!!!
er was een hele mooie afwisseling tussen road en ofroad, weide, bos, boerewegels, wat willen jullie eigenlijk nog meer????
Kheb de 47 gereden met enkele vrienden, enkele malen voet aan grond moeten zetten zonder af te stappen, maar alles berijdbeer.
Doe zo voort!!!
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Net terug van een lange zoektocht naar die 4 Erika's uit mijnen (natte) droom , maar helaas ik kon er maar drie vinden :lol: :lol: :lol:

Gelukkig maar want 4 Erika's ging me niet meer zo goed af gaan denk ik :^o :^o

Vorig jaar de schoenen vergeten, dit jaar de paster die om 3 uur noodgedwongen in zijn bed moest en volgend jaar terug een massa bikers op jullie tocht, ne welgemjinde merci Rik & Co. =D> =D> =D>
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Koenego wrote:Aan de mietjes klimmerken en supermoto, wat verwachten jullie eigenlijk???????????? :oops: :oops: :oops: die mannen zijn al weken bezig met hun rit te organiseren en het enigste dat jullie kunnen is kritiek uiten!!!
Vrije meningsuiting? Niet iedereen kan even lovend zijn eh. Wees blij dat er soms ook wat kritiek komt :wink:
PhilSpec
Mountainbiker

Post by PhilSpec »

proficiat voor deze prima tocht en een speciale pluim voor Dirk van de pechtdienst die mij heel vlug kwam oppikken toen mijn achterband niet kon hersteld worden. Aan gans de organisatie zag je dat hier echte mtb-fanaten en -kenners aan het werk waren geweest. (Tussen haakjes : Alleen dank zij dergelijke vrijwilligers kunnen duizenden mtb-ers zich elk weekend opnieuw uitleven op hun stalen ros en dat vergeten we wel eens.)
=D>
Afwisselend parcours wel vrij zwaar maar steeds te doen. Door de milde temperatuur was het zelfs genieten onder de douche. Heerlijke pannekoeken ook trouwens !
Volgend jaar kom ik teurg om dan hopelijk de volle afstand te kunnen rijden.
insomniac22
Mountainbiker

Post by insomniac22 »

Die "verzopen" weiden vielen toch wel mee denk ik. Heb eigenlijk geen klachten hoor... want wie ben ik om te klagen, niewaar. En we zitn natuurlijk in de WESTHOEK e gastn; tis ier Dardenn of frankrijk nie ee :roll:
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

't Is hier al veel gezegd en geschreven, maar ik ben enthousiast en voldaan naar huis gereden.
:wink: Volgend jaar staan we er terug. :bounce:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

emperor of the mud wrote:Vanmorgen van bij mij thuis aangezet met Deurbieter, Bart Klapband en Frebo voor de 47km. Kwas meteen al een licht briesje gewaar, en kzou het in de loop van de dag nog gewaarder worden... Na de mindere commentaren op deze topic (parcours in weiden, velddoorsteken, wat weet ik nog allemaal) mij een beetje verwacht aan het worst case scenario...

Soit, in de loop van de rit ben ik meer en meer verrast door de parcoursbouwers. Alles wat je uit de streek kan halen, is er volgens mij ook uitgehaald... Ik wist altijd perfect waar ik zat, maar khad er nog nooit van mijn leven gereden. Op de eerste bevoorrading ook kennis gemaakt met Scatooke en Henkieboy (aangenaam!). De bevoorrading waren (toz vorige week) heel basic, maar thoefde echt nie meer te zijn. Een stuk zoetekoeke en sinaas kan al heel veel deugd doen. En vorige week wast ook "hors catégorie", laat ons eerlijk zijn... Alles was berijdbaar, behalve dan hier en daar een meter of 50 waar het "stampen of verzuipen" was. Het was zeker niet ergerlijk zoals op sommige winter-TT's.

Op het einde toch nog wa gevloekt omdat ze ons, eens bijna in centrum Klerken, weer naar beneden zonden voor nog een kilometerke of 5 kuitenbijterij... Parcoursbouwers kunnen ook mensenkl$^!§ zijn. De pannenkoeken op het einde deden meer dan deugd...
Door omstandigheden ons treintje bij mij thuis uitgenodigd (ik woon bijna tegenover de sporthal in Houthulst) voor den après... Een Triple Karmeliet (het moet niet altijd Leffe zijn) smaakt ook eens lekker moek zegn...

Zeker tot volgend jaar mannen, kben blij dak mijn eigen streek eens leren kennen heb... =D> =D> handen op elkaar voor de organisatie.
inderdaad een schonen tocht met alles erop en eraan!
alles perfekt georganiseerd, en het max aan offroad uit de streek
en overal goed berijdbaar
aangenaam kennismaking met scatto en henkieboy.
zeker tot volgend jaar! =D>
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Samen met de mannen van Oostnieuwkerke gekomen, goede tocht, prima organisatie, de tussenstops waren wat ervan verwacht werd (kemmmel was een beetje te goed)
Maar zoals ik voorspeld had "jullie hebben geen oude treinroute nodig om het zwaar te maken", maar met zo'n weer kan het ook niet anders.

Misschien 1 minpuntje( al is het een kleintje) bij de CP afdaling vond ik het kruisen met andere bikers op de weg toch gevaarlijk. Volgend jaar misschien zorgen dat ge elkaar nie moet kruisen, maar zeker de afdaling erin laten.
Zeker tot volgend jaar
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Koenego wrote:
Aan de klimmerken en supermoto, wat verwachten jullie eigenlijk???????????? :
Ik denk dat ge t'klimmerke zijn bericht verkeerd gelezen hebt. [-X Hij heeft u gelijk, maar blijkbaar is er iets verkeerd gegaan toen hij zijn quotes wilde zetten (die zaken tussen vierkante haakjes moet ge laten staan hé)

En zoals uncle sam al zei, kritiek mag en moet er zijn =D> , zolang die maar constructief is. (zoals bv de mededeling over een defect bij de douches of het dwarsen van de weg bij de CP-afdaling)
Elke organisatie hoort graag alle lof (en die is ook verdiend), maar weet ook graag wat er nog kan verbeteren. Beter dat dan in hun gezicht de tocht bejubelen en achter hun rug de tocht afbreken.
Post Reply