8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Herder Alex² wrote:Het moeilijkste aan deze TT was het vinden van een stylo die schreef :-D
so true :evil:
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

vertrokken om 8:35, inderdaad terug een prachtige tocht, en alles perfect berijdbaar, zelfs zeer goed, beter zelfs dan vorig jaar, net genoeg druk bij de afspuitstand, maar niet te lang aanschuiven. voor de rest alles perfect.
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

vanmorgen gestart met emperor of the mud en nog een copain
de 45 gereden en ervan genoten ondanks een hele week grieperige toestand . dit is een van mijn favorieten alles op en top
alhoewel een bewaakte fietsstalling is een goed idee (tip)
zeker tot volgend jaar en hopelijk in een betere conditie! =D>
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Samen met enkele Mandeltrappers was ik ook van de partij op deze klassieker.De 48km afgehaspeld met een avs van 22, overal goed berijdbaar dus.

Goeie organisatie en tocht die haast 95% off road aanbied.
Nog leuke aprés, al moet je natuurlijk eerst je fiets veilig in wagen steken.

tot volgend jaar Hertsberge.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Superfanneke , ge hebt er ne lover bij. Mij heel goed geamuseerd voor mijn eerste deelname. Ik vermoed dat jullie jullie parcours gedraineerd hebben , het lag er werkelijk perfect bij. Vertrokken ergens tegen 13U30. Eens in de zaal rondgekeken maar de forumbikers waren allen riebedebie(of onder tafel ).Daar ik alleen was heb ik kunnen een gezapig tempo rijden, zonder snokken, nergens veel volk , nergens geen file en vanalles meer dan genoeg op de bevoorradingen. De sporen waren al gemaakt wat het heel gemakkelijk maakte vooral die draaien waar de bosaarde wat opgehoopt lag maakte het perfect om de draai vollen bak te nemen wat leunend tegen de schuine wand.
Afspuitstand was bijna tot in Wingene , zoveel slangen , meer dan de helft was vrij toen ik aankwam.
Echt een zalige tocht. Mij nog vlug gewassen in de partytent (voor mij meer dan voldoende, zolang ik maar niet vuil in de auto moet kruipen). Mijn auto stond tamelijk ver en niet meer teruggekeerd naar de zaal, het was ondertussen ook ferm beginnen gieten.
Volgend jaar kom ik terug , maar dan van 's ochtends en voor minimum een extra toerke want 48km is wat weinig. Mijn velooke riep achter mij tijdens de terugweg : we want more , we want more (en hij bedoelde geen slijk !!) . Ik heb het hem beloofd voor volgend jaar.
Nog chapeau voor de man die ik sprak in de waspartytent, het was bijna donker en aan het gieten , hij maakte zich klaar om ..... te gaan ontpijlen in het donker met licht op zijn helm. Hij zal waarschijnlijk pas laat arriveren, zet voor hem alvast maar enkele Leffes klaar.
Last edited by jodelaietie on Sat 08 Dec 2007 19:24, edited 1 time in total.
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Zo, vanmorgen gestart rond den 11'en, en overal goed kunnen doorrijden; 't is te zeggen: ik met mijn dieseltemperament moet eerst mijne draai vinden op de vélo en ook mijne tikker moet de juiste kadans kunnen vinden; en dan zijn we vertrokken!!! :oops: dat houdt ook in dat mijne compagnon ( vandaag niet Riding Butcher wegens beginnende griepsymtonen; vlug beter worden hé Dimi ) van dienst, "de man die voorlopig nog geen naam gevonden heeft ", de eerste 1/2 voor zijn rekening nam; waarna ik de rest opsoupeerde! :bounce:
Schitterende tocht, tip top in orde, lekkere Leffe, wij wel: genoeg druk op de waterslangen, kortom : de Sint heeft ons, bikers, toch weer flink verwend!! :lol
PS: bij het wegrijden van de "emmertjestent"; nog een helm zien liggen die er niet zo geheel meer uitzag, hopelijk niet van een zware tuimelperte...: #-o
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

net terug van hertsberge, zoals we het gewoon zijn van ronny en co: een ritje om vingers en duimen af te likken, alles erop en eraan wat een biker verwacht. superfan ge zijt en blijft een braaf meiske en bedankt voor de ... hertetrappers bedankt voor de trofee, de bende van sint-joris is altijd present bij jullie hé
nog mijn complimenten en een steuntje in de rug voor de mensen die nu het parcours aan het ontpijlen zijn in de gietende regen, wat is het toch leuk als je genoeg mensen in de club vind die een handje willen toesteken.
hertetrappers tot volgend jaar
oh ja voor de nieuwsgierigen: 2624 dln en hopelijk idereen tevreden naar huis.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

manman wat een parcours zeg! Een verademing vergeleken met voorbije weken (Tielt + Avelgem), dit was echt my cup of tea! idd samen me deurbieter en admiraal Fré Bé aangezet voor de 48km. De sinlgetracks op het einde waren de max :wink: ... Hiervoor kom je 's morgens je bed uit é... Perfect weer, perfect berijdbaar, perfecte organisatie... Een bewaakte fietsstalling zou mss nog perfecter geweest zijn (volgend jaar?)...
Mij zien ze hier ZEKER terug!!!
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

Inderdaad een perfecte omloop met prachtige stukken bos. Chapeau voor de organisatie en vooral de parcourbouwers. Op het moment dat ik binnen kwam was er geen water voor de fietsen af te spuiten, nadien wel hoordde ik, maar weinig druk. Volgend jaar opnieuw van de partij.
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

Aan de oude vent die het nodig vond om mij, vrouw zijnde, erop te wijzen dat ik beter rechtdoor zou rijden op de baan ipv af te slaan voor een (zij het fantastisch) stukje offroad: je had geluk dat ik te verbouwereerd was om te reageren. Ik hoop voor jou dat je het nooit meer aandurft een dergelijke uitspraak in mijn omgeving te doen.
Voor de rest niets dan lof voor de organisatie. Tof parcours (is het Bulskampveld anders ook open voor MTB'ers?) en heel wat bikers die op een beleefde manier aangaven dat ze wilden passeren.
Tot volgend jaar!
Post Reply