16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

stafke wrote:@15jAMG;
zeer spijtig geval,die meer en meer begint voor te komen.
Een waarschuwing voor allen om waakzaam te blijven en een oogje in het zeil te houden op eventuele personen met minder goede bedoelingen.
En zeker niet vergeten uw fiets te sluiten.
AMG hopelijk vindt je hem nog terug [-o< [-o<
Wel eerlijk gezegd, dit is de eerste nachttocht die ik gereden heb en wat me opviel tijdens het tevergeefs zoeken naar m'n Cube is dat er veel meer fietsen gesloten waren dan op een gewone tocht. Ik had er eerlijk gezegd niet aan gedacht om een slot mee te doen, int vervolg wordt dat prioriteit.

Heb net nen nieuwen Bike gaan bestellen omdak ja, mtb is m'n leven bij wijze van spreken, en ge kunt toch niet stoppen omda tie nu gestolen is, é. Ge kunt daar zelf niets aan doen behalve em sluiten.
Maar ik mag de fiets van mijnen sympathieken fietsenmaker Bernard Maes in Gits gebruiken tot mijnen nieuwen er is. Dus das wel vriendelijk é van die mens.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Mij ook geamuseerd tijdens mijn wederoptreden... Zowel het weerzien met de bende ongeregeld (ook forumbikers genoemd) als het smaken van modder tussen de tanden waren twee sensaties die ik een tijdje had moeten missen. :roll:

Den apres was heerlijk en de rit, ja bijna vergeten, die was ook weer de moeite.

Heel veel mooi verlichtingsmateriaal gezien (alsook een dynamo op de help gemonteerd #-o #-o #-o - nietwaar Motorbiker?), maar vooral tevreden dat ik gewoon opnieuw kon rijden.

Als er dan 1 plek is waar je dit moet doen, dan is het tijdens een TOFfe tocht in Torhout. =D> =D> =D>

Ondertussen ook vlug een verslagje op mijn blog gegooid.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Mijn eerste nachtrit is heel goed meegevallen. Thuis gekomen om 3u deze morgen. Mijn lichtje was wel wat klein ten opzichte van wat de anderen forummers meehadden. Dit ging van phares om een voetbalveld mee te verlichten tot rijdende Johniebakken en al dan niet werkende dynamo's op het hoofd.
Onderweg langs de kant gegaan voor een auto , bleek een mtb'er te zijn met de verlichting van zijne moto.
Op het laatste toch een boompje gepast zonder erg.
Chapeau voor Sigfried,Katrien en co voor deze prachtige organisatie, ik mag er niet aan denken wat een werk dit moet zijn om al die verlichting te plaatsen.
De forumtafel stond wel het verst van de bar van allemaal , zou dit een reden hebben ? We hebben wel alle "serveuzes" geprobeerd !
Nog een toeristische rondrit gehad met TREIZE in Torhout op zoek naar fijn gesneden spijs en toch enkele zaken bijgeleerd over de streek.
1. Torhout is toch groter dan ik dacht, ze hebben zelfs een afrit aan de autostrade !
2. Ne tussenslag is een middelgrote pak friet
3. In Torhout zijn de frituristen heel vriendelijk en altijd blij dat ze kunnen verkopen :wink:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook wij waren met een delegatie aanwezig en ondervonden dat alles tip top in orde was. Er is veel werk aan het organiseren van een tt. , laat staan er dan nog ene in het donker te doen.
De toppers onderweg was het Warandapark , de bevoorrading , de strook met de geraamtes, de lichtboog met bikes en de unieke sfeer.
Jammer dat sommigen dat proberen te verpesten met het wegnemen van pijlen of het stelen van fietsen.

Bij leven en welzijn tot noaste joare.
Groeties
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

De 15-jarigen AMG wrote:een ware nachtmerrie.
Tja Jonas,

Ik heb nog de omgeving uitgekamd, maar ik vrees dat je niet meer mag hopen dat je hem zal :( terug vinden. Gelukkig voor jou heb je een ma die duidelijk met je meeleeft en je de kans biedt om je hobby verder uit te oefenen!
Ik ben er echt blij om dat je reeds een nieuwe fiets besteld heb!

En inderdaad, ik heb het al in mijn eerste berichtje geplaatst : "ook al ben je maar 5' binnen,je moet altijd de fiets sluiten!!!!! We leven nu eenmaal in een samenleving waar voor sommigen respect voor anderen en anders materiaal ver te zoeken is!

Aan alle 991 enthousiastelingen : bedankt voor jullie deelname!!!! We hadden ook inderdaad een goed gevoel achterna!
Ook enorm bedankt aan de vrienden-forumbikers voor jullie enthousiasme!!!! =D> =D>
En nu op naar morgen! :bounce:
Last edited by katrien20 on Sat 17 Nov 2007 21:08, edited 1 time in total.
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

TOF bedankt voor de prachtige rit en zeker tot volgend jaar.

@15-jarigen AMG: Wees maar gerust dat onze ogen de volgende weken vooral zullen zoeken naar die CUBE van jou en als we er één zien zullen we het zeker niet nalaten om eens een woordje te klappen met diene gast.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

simpel : het was AF ! =D>

opnieuw ne geslaagde thuisrit : prachtig parcours in goede weersomstandigheden, perfecte omkadering, gezellige sfeer... proficiat TOF ! :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

i
barty
Mountainbiker

Post by barty »

heb gisteren in Steenhuize gereden, helaas kon ik er niet bij zijn in Torhout...jammer
Last edited by barty on Sun 18 Nov 2007 11:18, edited 3 times in total.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zo net gedaan met het uitpijlen en herbouwen van het parcours voor zondag (na iets meer dan 3 uur nachtrust #-o ) en nu snel me voorbereiden op een personeelsfeest vanavond. (weer een geslaagde combinatie, 't zullen morgen kleine oogjes zijn)

Er waren dus 991 ingeschreven deelnemers, 4 meer dan vorig jaar en hier zijn we blij mee. (vorig jaar al een sprong van meer dan 300, veel meer zou wel eens te veel kunnen zijn). Op de spijtige diefstal van de CUBE na :( weinig of geen tegenslagen gehad op de avond zelf en dat is ook altijd positief.

Gezien we dit jaar met veel medewerkers waren (waarvoor dank alle TOF-medewerkers =D> =D> ) , kon ik het dit keer iets kalmer aandoen tijdens de avond (met het oog op de zaterdagwerkzaamheden). Ik had de indruk dat iedereen wel tevreden was en dat velen gevloekt, gesakkert en genoten hebben op strook 16 (voetweg na Aartrijkestraat), de Warande en vooral de Spookwegel.

Voor de liefhebbers, noteer alvast in uw agenda: de 9de Nachttocht in Torhout op vrijdag 14 november!

En alvast ook welkom morgen op onze dagtocht, met een gewijzigd parcours t.o.v. vrijdag!
Post Reply