28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

De digitale foto's zullen asap op de site van de BB'rs staan....

www.brigandsbikers.be en er zal een link komen om te foto's te bekijken en HighRes te downloaden!

De Voltman zal eerstdaags daarvoor instaan!

Nogmaals bedankt voor de massale opkomst en tot volgend jaar Bikers!!!

Keep on biking!!!
trekske8500
Mountainbiker

proficiat "werkers" brigandbikers!

Post by trekske8500 »

Het moet gezegd: veel werk & tijd hebben jullie gespendeerd om dit rond te krijgen wat organisatie betreft. Mooie bepijling en aflijning waar nodig. Conceptueel hoogstandje (techniek, afstand, road/off road in een goed bebouwd gebied, rechte stukken en single tracks). Kortom voor elk wat wils.

Het was op veel plaatsen niet alleen fietsen met de benen doch met het hele lichaam. De fiets en de versnellingen werden ook op de proef gesteld.
Opvallend waren de technische stukken, waar durf, juist & tijdig schakelen, stuurkunst en op het juiste ogenblik kracht zetten, essentieel waren.

Jammer dat het bij wijlen zo druk was, het eerste uur waar de ±30 en ±60km samen liepen, alvast bij vertrek rond 08.30 uur. Maar als organisatie heb je daar weinig vat op. Misschien te overwegen: het eerste half uur te starten enkel voor de grote afstandrijders, en dit ook communiceren.
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

't Voordeel is, als je je mening wat laat post dat alles al gezegd is... :lol:
Alle positieve punten kan ik alleeen maar bevestigen.
Heel schone tocht, prachtige passages, goede bevoorradingen,...
Kortom een tocht georganiseerd DOOR bikers VOOR bikers !!!

Bart
Seeker
Mountainbiker

Post by Seeker »

Van harte proficiat met de puike organisatie.
Ben er volgend jaar zeker opnieuw bij !
=D> =D> =D> =D>
Metalbiker
Mountainbiker

Bedankt t'was super

Post by Metalbiker »

Bij deze wil ik alle Brigandbikers, die deze prachtige tocht in elkaar gestoken hebben, bedanken en tegelijk feliciteren.

Namens MTB DE TEGENTERTERS van Brandweer AARSELE

T'was echt fantastisch. Zeker tot volgend jaar.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Greets Metalbiker
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Vooreerst nen dikke proficiat aan de organisatoren =D> . Toegegeven dat er net iets minder off-road inzat dan vorige week te Oostrozebeke, maar daarom niet minder goed!
Enige minpunten:
- het té grote verschil tussen de kleine (33) en de grote (59) tocht: wegens tijdsgebrek ben ik na zone 6 dan maar rechtstreeks richting Ingelmunster gereden;
- geen drank meer op de tweede bevoorrading!

Zoals reeds gezegd: voor de rest dik in orde!
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Prachtige tocht,
volgend jaar zeker terug aan wezig.
Catjuw
Mountainbiker

Post by Catjuw »

Echt een prachtige toertocht! Hoewel 't m'n eerste toertocht was die ik reed, was ik ferm onder de indruk!
Knappe organisatie!
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Bedankt voor al deze lovende reacties, dit is voor ons een motivatie om nog beter proberen te doen, als ik mij niet vergis zijn er 1226 bikers aan de start gekomen, dit overtrof onze stoutste verwachtingen, we wilden de kaap van de 1000 halen maar hebben deze ruimschoots overstegen, deze tocht is het resultaat van teamwork tussen alle brigandsbikers.

Bedankt aan alle bikers die naar ingelmunster afgezakt zijn, want al maken we onze tocht nog zo goed, zonder jullie massale opkomst zou het nooit z'on succes geworden zijn.

De eerste foto's staan online op http://tourtocht.fotopic.net/

Greetings the voltman
Last edited by the voltman on Mon 29 Oct 2007 13:43, edited 1 time in total.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Bedank aan de aanwezigen?

We hebben 1226 deelnemers mogen ontvangen en daarvoor dank voor jullie vertrouwen.

Dank ook voor jullie comentaren zowel de positieve, negatieve als de kritiekpuntjes.

Ik wist op voorhand dat de eerste bevoorrading redelijk vroeg zat.

Dit komt doordat we nieuwe stukken toegevoegd hebben in het tochtgedeelte tussen de twee bevoorradingen die van locatie eigenlijk vrij vast liggen en ik kwam niet tot een betere oplossing voor deze tocht.
(Voor de zomermarathon was dit wel gelukt maar daar heb je ook meer km hé).

De Locatie Kasteelpark is uiteraard wel een mooie plaatst om een bevoorrading te houden en de sponsor (Brouwerij Vanhosebrouck die eveneens eigenaar is van het kasteel en bos)is daar zeer tevreden mee.

Ik heb ergens een foutje gemaakt in de telling zodat jullie inderdaat 5km meer hadden :oops: .
Gelukkige was het goed weer anders was dit welicht wat van het goede teveel geweest.

Bij deze ook bedank aan alle medewerkers want zonder hen is was diet niet mogelijk geweest.
Post Reply