gij weet nu al da ze regen geven op 17/2?
Ge bedoelt op 12/1 zekers ?
STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Niet ERG zou vinden ????mani wrote:ik heb de race ook op wielertoerist.be geplaatst.
Misschien zijn er nog die willen meedoen.![]()
Ik hoop dat je het niet erg vind.![]()
Maar het zijn toch ook fietsers.
't Is SCHITTEREND,
Bedankt om er aan te denken.
zijn invaliden toegelaten
ik heb groenlicht gekregen van Dr om mee te rijden maar ik mag ni doorgaan moet rustig rijden en voor + na 20min op rol opwarmen+losrijden
heb gezegd dat het om parcoursverkenning ging en ni om wedstrijd maar als jullie is willen doorvlammen doe maar hoor ik reken jullie wel af de 17de
dus ni vlammen hé das voor de 17de ! Allé als ik er dan al geraak..
zondag moet ik uurtje op rol los rijdenen MA evaluatie
ik heb groenlicht gekregen van Dr om mee te rijden maar ik mag ni doorgaan moet rustig rijden en voor + na 20min op rol opwarmen+losrijden
heb gezegd dat het om parcoursverkenning ging en ni om wedstrijd maar als jullie is willen doorvlammen doe maar hoor ik reken jullie wel af de 17de
dus ni vlammen hé das voor de 17de ! Allé als ik er dan al geraak..
zondag moet ik uurtje op rol los rijdenen MA evaluatie
-
Roadrunner
- Mountainbiker
Post by Roadrunner »
Wie gaat er nu alzo morgen aanwezig zijn? Ik zal er zeker zijn weer of geen weer. 
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Parcours zullen 's morgens zeker aangeduid zijn.inv wrote:Ik zal niet de mogelijkheid hebben om op voorhand eens te verkennen. Gaat het parcour in de voormiddag aangeduid zijn? Dan kan ik wat opwarmen op het parcour en het zo ook leren kennen.
Zojuist parcoursverkenning met veiligheidsmensen gedaan in de zone Zeebrugge, en leuke verrassing tussen gestoken.
Ik plaats van gas de dijk af te vlammen, 250 m meer strand en dan zigzaggend via een helling voor rolwagens zo de dijk op.
Geen hinder meer van verkeerspaaltjes en andere zaken.
Dus meer Mountainbikegehalte.
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Geen idee, ik ben deze keer vergeten te vragen om de aanwezigheid te bevestigen.Roadrunner wrote:Wie gaat er nu alzo morgen aanwezig zijn? Ik zal er zeker zijn weer of geen weer.
Ik weet zeker al van een 10-tal personen.
Vorige maal +/- 30 man.