Wishful thinking, 't is dus per week.Triple Powered wrote:overwerk u maar nietAntonio's pizza wrote:ik moet 37 uren werken per maand.
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
ik werk bij de firma BRUSTOR(staan op de broekskes van o.a mc ewen,hoste..) gekend als sponsor bij LOTTO-PREDICTOR.
wat doen we daar alles wat met zonnewering te maken heeft maken wij daar de luifel de screens zelfs parasols....
ikzelf las de soltisdoeken die worden gebruikt als zonnewering boven uw veranda of de screens die de zon tegen moet houden voor het raam.
momenteel is de grootste drukte voorbij maar van 1april tot en met het verlof (21juli) is het bij ons uren kloppen.
in de winter hebben we kans dat we mogen doppen en dan kan ik wa trainen
wat doen we daar alles wat met zonnewering te maken heeft maken wij daar de luifel de screens zelfs parasols....
ikzelf las de soltisdoeken die worden gebruikt als zonnewering boven uw veranda of de screens die de zon tegen moet houden voor het raam.
momenteel is de grootste drukte voorbij maar van 1april tot en met het verlof (21juli) is het bij ons uren kloppen.
in de winter hebben we kans dat we mogen doppen en dan kan ik wa trainen
Denk het niet..... in KB zijn we geen 5 dagen thuis tussen de wachten....MT-Barbie wrote:Da ergens in DE limburg, das waarschijnlijk kleine brogelAE BIKER wrote:Bijna 23 jaar bij het leger , 22 1/2 jaar bij de BY VA Para Commando te Brasschaat en nu 4 maand op mijn lamme kl....n in een wacht systeem ergens in de Limburg, 1 dag van 24uur op de dan 5 dagen thuis.
- MX jorgy
- Mountainbiker
Ik ben zelfstandig : Renovatie en karweien en internationale standenbouw.
Heb net een kalm weekje achter de rug,vorige week 55,5h gewerkt en das dan relatief kalm hé.
Dus veel tijd om met de bike te rijden zit er niet in.
Vanaf oktober wordt het pas hectisch,dan gaat het naar de 15 a 16u/dag en tkan soms al es pieken naar 20u.
Das al wat anders dan 37u hé.
Heb net een kalm weekje achter de rug,vorige week 55,5h gewerkt en das dan relatief kalm hé.
Vanaf oktober wordt het pas hectisch,dan gaat het naar de 15 a 16u/dag en tkan soms al es pieken naar 20u.
- Max Power
- Mountainbiker
geen standen aan het afbreken op Decosit in Brussel momenteel?jorgy wrote:Ik ben zelfstandig : Renovatie en karweien en internationale standenbouw.
Vanaf oktober wordt het pas hectisch,dan gaat het naar de 15 a 16u/dag en tkan soms al es pieken naar 20u.![]()
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Post by S-WORKS BIKER »
kawa wrote:Denk het niet..... in KB zijn we geen 5 dagen thuis tussen de wachten....MT-Barbie wrote:Da ergens in DE limburg, das waarschijnlijk kleine brogelAE BIKER wrote:Bijna 23 jaar bij het leger , 22 1/2 jaar bij de BY VA Para Commando te Brasschaat en nu 4 maand op mijn lamme kl....n in een wacht systeem ergens in de Limburg, 1 dag van 24uur op de dan 5 dagen thuis.en we liggen er niet (elke dag) op ons lamme kl...n.