RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Gij hebt begot een zalig ding =P~ =P~
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Herder Ronny wrote:De bike ziet er alvast stoerder uit
nu nog de rijder...

:wink:
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Die stickers van 88+ vind ik juist mooi, zeker nie aan beginnen prutsen hé Steven!
Die herderkes hier hebben de opbrengst van hun toertocht verdeeld om hun bikes te tunen zeker? :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Vette velo, vind die 88+ stickers wel snel!!! (het klinkt wel wat overjaars, ze hadden beter 18+ gemaakt, maar dat geeft mij dan de ruimte om zo iets kinky op mijn vork te plakken)
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Ik heb enkel het kleine stickertje van 88+, het schildje, maar als je deze stickers ziet...
Anderzijds, een Light tuning en dan een hoop stickers #-o :wink:
Mooi is het zeker en vast, en het effect van de tuning voel je zeker en vast.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

MoozeMeiske wrote:Die herderkes hier hebben de opbrengst van hun toertocht verdeeld om hun bikes te tunen zeker? :wink:
2 weken Dominicaanse vonden we al genoeg...zodus hebben we onze lbs ook nog iets laten verdienen! :P
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

:evil:

Tijdens een rustig ritje op de baan om mn kater weg te werken, gemerkt dat de vork al niet meer werkt... Gisteren tijdens het biken ook al ondervonden dat de vork volledig inzakte en nu zakt de vork ook in met de LO op. Hetzelfde als ik met de Rush gehad heb 2 maanden geleden... #-o Ik begrijp dat niet, heeft net onderhoud en tuning gehad... :evil:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Chique dinges Steven! Mooie stickerset op de lefty, niet tè opvallend juist gepast. Wel dikke sh*t dat 't spel al kapot is #-o Hopelijk niks erg, zo'n machien staat niet graag stil peis ik.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Ai Steven, brute pech blijkbaar... Kleine troost: gelukkig is het deze keer bij een rustig ritje en niet vlak voor een marathon waarvoor je speciaal naar de Ardennen bent afgezakt.
Dat zou nu toch echt niet mogen, C'dale heeft daar toch een probleem denk ik!
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Ik ben voor het ongeluk geboren... :roll:

Spijtig als je net 320 Euries neergeteld hebt voor onderhoud/tuning. Dikke kut dat ik weer naar Tervuren moet. Heb vrijdag meer dan 1.5 uur in de file gestaan op de ring van Brussel om er achter te gaan. Zie er al tegen op. #-o

Btw, het was een zeer rustig ritje... :lol: :oops:
Post Reply