RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
Die stickers van 88+ vind ik juist mooi, zeker nie aan beginnen prutsen hé Steven!
Die herderkes hier hebben de opbrengst van hun toertocht verdeeld om hun bikes te tunen zeker?
Die herderkes hier hebben de opbrengst van hun toertocht verdeeld om hun bikes te tunen zeker?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Vette velo, vind die 88+ stickers wel snel!!! (het klinkt wel wat overjaars, ze hadden beter 18+ gemaakt, maar dat geeft mij dan de ruimte om zo iets kinky op mijn vork te plakken)
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
2 weken Dominicaanse vonden we al genoeg...zodus hebben we onze lbs ook nog iets laten verdienen!MoozeMeiske wrote:Die herderkes hier hebben de opbrengst van hun toertocht verdeeld om hun bikes te tunen zeker?
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Tijdens een rustig ritje op de baan om mn kater weg te werken, gemerkt dat de vork al niet meer werkt... Gisteren tijdens het biken ook al ondervonden dat de vork volledig inzakte en nu zakt de vork ook in met de LO op. Hetzelfde als ik met de Rush gehad heb 2 maanden geleden...
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
Ai Steven, brute pech blijkbaar... Kleine troost: gelukkig is het deze keer bij een rustig ritje en niet vlak voor een marathon waarvoor je speciaal naar de Ardennen bent afgezakt.
Dat zou nu toch echt niet mogen, C'dale heeft daar toch een probleem denk ik!
Dat zou nu toch echt niet mogen, C'dale heeft daar toch een probleem denk ik!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Ik ben voor het ongeluk geboren...
Spijtig als je net 320 Euries neergeteld hebt voor onderhoud/tuning. Dikke kut dat ik weer naar Tervuren moet. Heb vrijdag meer dan 1.5 uur in de file gestaan op de ring van Brussel om er achter te gaan. Zie er al tegen op.
Btw, het was een zeer rustig ritje...

Spijtig als je net 320 Euries neergeteld hebt voor onderhoud/tuning. Dikke kut dat ik weer naar Tervuren moet. Heb vrijdag meer dan 1.5 uur in de file gestaan op de ring van Brussel om er achter te gaan. Zie er al tegen op.
Btw, het was een zeer rustig ritje...