21/07/07 Bk mountainbike Ottignies

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Toch klasse van Nijs. Dik verdiend als je het mij vraagt.
Jammer van sommige negatieve commentaren maar ja ieder zijn voorkeur. Nu ja het was toch niet zo dat hij nog geen enkele XC gereden had dit jaar.
In een andere reeks wint er wel iemand die nog geen wedstrijd gereden had in die categorie, hoe moeten nummer 2 en 3 zich daar voelen. Hier had ik nog geen enkele kritiek over gelezen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

board wrote:

Heeft trouwens iemand gezien dat meirhaeghe met de superbow (alu) reed en ni met de carbon kader?
Klopt, ik heb er een foto van. Zal al de foto's van vandaag in de loop van de avond uploaden naar HIER
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

ridley wrote:Spijtig dat we deze trui weer bijna niet te zien krijgen :-?
Denk dat Nys meer mountainbikewedstrijden in Belgie heeft gereden dit jaar dan Paulissen.

De beste heeft gewonnen en al de rest is caféklap.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

A d r i wrote:
board wrote:

Heeft trouwens iemand gezien dat meirhaeghe met de superbow (alu) reed en ni met de carbon kader?
Klopt, ik heb er een foto van. Zal al de foto's van vandaag in de loop van de avond uploaden naar HIER
In Malmedy reed Filip ook met de Superbow (terwijl hij in Houffa nog voor de Revolution carbon koos).
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

nys heeft heel goed gereden, ik had ook zo mijn twijfels of ie het zou volhouden...
megazwaar parcours!!!!!
spijtig voor filip :-?
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Wedstrijdverslag op sporza

Ben er vandaag ook geweest. De beste heeft gewonnen hé! Zeer knap van Bjorn Brems trouwens! Het parcours zag er echt prachtig uit!
Nog een praatje gedaan met Maarten Paulissen zelfs, zeer vriendelijke jonge gast. En heb de duivel in kwestie ook gezien, El Perro Diablo, knappe fiets man!
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Tja wie wint krijgt de trui, zo simpel is dat. En is de sterkste, wet van de topsport.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

El Perro Diablo is een plezier voor een fotograaf.. ik heb een paar foto's van hem genomen, kijk maar op m'n fotopic pagina (link zie hoger)
Hij zat trouwens achter 1 van de meiskes aan medunkt :)
Last edited by A d r i on Sun 22 Jul 2007 21:03, edited 1 time in total.
easyrider
Mountainbiker

De beste !!!

Post by easyrider »

De Beste heeft vandaag gewonnen en daarmee uit !

En ik vind het prachtig dat Sven eens al de "zeveraars" die denken dat hij niet kan biken op een technish parcour de mond heeft gesnoerd. Hij was voor de zoveelste keer de beste... daarmee uit. Een sporter op en top ...

Dat hij een probleem heeft met de hitte in Peking is zeer goed te begrijpen en bovendien enkel het geld heeft die spelen naar Peking gehaald. Peking heeft een ongunstig klimaat voor elke beoefening van Top sport.

Sven Nys zonder veel blabla maar supperprestaties. =D>
ex-saloncrosser
Mountainbiker

boem,boem

Post by ex-saloncrosser »

Bjorn Brems,van een ver achteruitgeslagen,bijna hopeloze positie in het begin,
naar een prachtige 3de plaats.Proficiat Bjorn.
Post Reply