16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

ziezo fietske klaar kabake klaar en nu vroeg in bed met vrouwke :bounce: :^o haahah da we goede beentjes hebben
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Fiets staat klaar, twee lampen erop, lampke op mijne helm, achterlichtje op de camelback, ... alles klaar om morgen om 6u30 #-o #-o #-o een laatste verkenning te doen met een 7-tal medesteenbakkers.
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

@blinky : ik denk dat je het op iemand anders hebt! In Hertsberge ben ik gestart rond 8.45u, denk ik toch...
Morgen zal ik ten laatste starten om 8.30u, wat dus echt wel vroeg is na vanavond mijn serieuze uitspattingen...
Dus maak je maar eens kenbaar he!
Tot dan!

@ Katrien 20 [-o< allé op 15 min na mss wa mis mor tis toch nie vroeg é :roll: :lol: :lol:
en da kenbaar maken =P~ als ge wa zie blinken ist den blinky :P
k'zal da dan nog ne keer doen dan #-o , verleden week nogthans elkaar gesproken ( toen we stonden te wachten aan de afspuitplaats ) =P~ en op vroegere tt ook al eens maar mss wel nog nie echt kennis gemaakt :oops:

k'zal u wel tegen het lijf lopen :wink:

aha en den dingo zal ook nog ne keer van de party zijn se =D> lang geleen nog gezien #-o :-D
tot dan
picco
Mountainbiker

Post by picco »

De mannen van vtt kemmel zijn aanwezig,door omstandigheden niet in groep,we rijden allemaal alleen of per 2.We zullen er wel enkele drinken op den aprè

kodo's
casper
Mountainbiker

Post by casper »

casper wrote:

Voor 1 ding wil ik mij nu al verontschuldigen : in de direkte omgeving van de startplaats zijn wegenwerken aan de gang en dat zal zeker voor verkeershinder zorgen in het centrum van Moen :oops:
We bekijken morgen hoe we daar eventueel nog een mouw aan kunnen passen [-o<

Groeten,
Casper :lol:

Alle problemen hier opgelost [-o<
De wegenmannen hebben deze week serieus doorgewerkt #-o en een vlotte doorgang is overal gewaarborgd =D> =D> ( weliswaar off-road :lol: )
Ook het 'stad Kortrijk' heeft goed werk geleverd en omgewaaide bomen mooi verwijderd =D> :P

We kijken er al naar uit, hopelijk kunnen wij iedereen een toffe bike dag aanbieden =P~

Laat de reacties en kritieken maar komen morgen, daar kunnen wij alleen maar van leren #-o

Groeten,
Casper :lol:

PS : ik zal zowat geheel den dag in en om den 'TAP' te vinden zijn :drunk:
Last edited by casper on Fri 15 Dec 2006 23:36, edited 1 time in total.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Voila zie , morgen om 6u30 een lekker ontbijt ter plaatse , tenminste als ik mag van onze voorzitter :wink: !
kga hier afsluiten en mijn vrouwke nog wa vergezellen en dat ik morgen maar gemakkelijk uit mijn bedde geraak #-o !
We gaan er van s'morgens direct met een goed humeur invliegen , mss. de radio aanzetten , op Donna of zo !

Tot morgen gasten
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

moonrider wrote:
Tot morgen gasten
ok
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

katrien20 wrote:[quote="THE BEASTquote]

ik zorg voor de controle van de pijltjes en de afpijling en daar tussen spring ik hier en daar een beetje bij

gr

THE BEAST

Ha de beast,

Gewoon even ter info! Ik zal morgenvroeg fietsen, dan een korte ? apres en dan mag je XIII verwachten in de namiddag! Ik zal mijn best doen om op tijd thuis te zijn, maar wacht aub maar om je pijltjes weg te doen tot hij vertrokken is! [-o< Of ik mag nooit meer weg... #-o :-D[/quote]

yep,

komt in orde :wink:

gr

THE BEAST
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

zanneis wrote:Fiets staat klaar, twee lampen erop, lampke op mijne helm, achterlichtje op de camelback, ... alles klaar om morgen om 6u30 #-o #-o #-o een laatste verkenning te doen met een 7-tal medesteenbakkers.
Mijn fietske staat ook klaar zie, net nog bij Casper geweest achter zijn ervaren fietslampkes. Ik, de jongste Steenbakker, mag morgen onze eigen toertocht verkennen met de lampkes van de voorzitter... Wat een eer =D> =D>

Ahja, collega steenbakkers, ik heb in mijn rockriderzakske een stel reserve remblokskes mee, je weet maar nooit. Na de ochtendrit ben ik in den Tap te vinden, dus de dames die nog vragen hebben over de toertocht mogen me altijd contacteren...

Gr Derjef, (Jefke op steenbakkers.be forum)
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Voila net gedaan met de nachtshift zie, nu vlug wa gaan slapen en tegen 13h00 ben ik in moen, iets vroeger dan de andere brigandsbikers want ik breng twee collega's van het werk mee.

Voor de genen die nu nog twijfelen, zeker naar moen gaan want dit is een tocht gemaakt door mountainbikers voor mountainbikers, dus deze mensen weten zeer goed wat wij verlangen.

Tot deze middag steenbakkers

greetings the voltman
Post Reply