Hoho.. nog nen Canyon op de teut in zonhoven binne kortscelter wrote:Ik heb net een bericht ontvangen dat hij klaar staat om verstuurd te worden. Supersnel. Ik heb hem zondag avond pas besteld. Ik heb via gewone overschrijving betaald want ik heb een limiet van 1250 euro op mijn visa..
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- scelter
- Mountainbiker
Jup het gaat daar blinken binnenkortNico_1977 wrote:Hoho.. nog nen Canyon op de teut in zonhoven binne kortscelter wrote:Ik heb net een bericht ontvangen dat hij klaar staat om verstuurd te worden. Supersnel. Ik heb hem zondag avond pas besteld. Ik heb via gewone overschrijving betaald want ik heb een limiet van 1250 euro op mijn visa..
-
2W offroader
- Mountainbiker
Post by 2W offroader »
Wat betekent week 19 nu eigenlijk? Is dat binnen 19 weken na u bestelling of is dat vanaf het begin van het jaar geteld? Want binnen 19 weken is zo in september dan. Graag een antwoord (zo vlug mogelijk) want dat betekent dat ik mijne Grand Canyon 7.0 binnen twee weken kan hebbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mischien en domme vraag ma...
Mischien en domme vraag ma...
Vanaf begint van 't jaar. Dit is de voorziene produktieweek, tussen 7 en 11 mei, das dus niet de week dat hij bij je aankomt. Voor de verzending moet je ook nog een week tellen. 't Kan ook zijn dat hij vroeger of later wordt gemaakt. Staar je hier niet blind op. Scelter kreeg na 2 dagen al bericht dat zijn fiets klaar stond. Als je met Visa betaalt, vertrekt de fiets zo vlug hij klaar is. Bij een overschrijving moeten ze nog een week wachten tot je geld is aangekomen. Heb je toch voor overschrijving gekozen bij de bestelling, dan bel je best even naar Heerlen en geef je je Visanummer door. Zo heb ik dat ook gedaan.
- Nico_1977
- Mountainbiker
Bij mij was het woensdag dat ik betaald had en de week er na op vrijdag kwam hij aan..SusXT wrote:Vanaf begint van 't jaar. Dit is de voorziene produktieweek, tussen 7 en 11 mei, das dus niet de week dat hij bij je aankomt. Voor de verzending moet je ook nog een week tellen. 't Kan ook zijn dat hij vroeger of later wordt gemaakt. Staar je hier niet blind op. Scelter kreeg na 2 dagen al bericht dat zijn fiets klaar stond. Als je met Visa betaalt, vertrekt de fiets zo vlug hij klaar is. Bij een overschrijving moeten ze nog een week wachten tot je geld is aangekomen. Heb je toch voor overschrijving gekozen bij de bestelling, dan bel je best even naar Heerlen en geef je je Visanummer door. Zo heb ik dat ook gedaan.
Anders moet je horen of je hem in koblenz niet kunt gaan halen eens hij klaar is?
Dan moet je niet wachten want dat duurt zeeeeeeeeerrrr lang eens je gestort hebt.. (precies dagen van 48u...
-
2W offroader
- Mountainbiker
Post by 2W offroader »
Ik heb een vraagje over de Grand Canyon 7.0. Op de site van Canyon staat bij testberichten dat de 7.0 met een 'frame protectie sticker set komt'. Weet iemand wat dat juist inhoud? Want anders moet ik dat ni meer kopen...
Bedankt
Bedankt
- Zola
- Mountainbiker
- Location: S-Works HT m5 2007, X.0, X-max disc 2007, Magura Louise BAT Carbon
Bedoelen ze niet een protection guard voor het versturen van de fiets?2W offroader wrote:Ik heb een vraagje over de Grand Canyon 7.0. Op de site van Canyon staat bij testberichten dat de 7.0 met een 'frame protectie sticker set komt'. Weet iemand wat dat juist inhoud? Want anders moet ik dat ni meer kopen...
Bedankt
Kwestie van de fiets te beschermen tegen schade bij verzending...
- Nico_1977
- Mountainbiker
Effe snel een paar pics getrokken..2W offroader wrote:Ik heb een vraagje over de Grand Canyon 7.0. Op de site van Canyon staat bij testberichten dat de 7.0 met een 'frame protectie sticker set komt'. Weet iemand wat dat juist inhoud? Want anders moet ik dat ni meer kopen...
Bedankt
Dat zijn dees doorzichtige stickers en rubber hulsjes rond de kabelhulzen..

Hier iets moeilijker te zien (wat eigenlijk de bedoeling is he.. ) op de onderbuis tegen steenslag..