nobby nic

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

nebraz M/30j. wrote:
duwerke wrote:
Als je met ust banden rijd en je steekt nog een binnenband, is dat een optie om met sterkere banden te rijden of is dit zotte werk en heeft dit niets van hulp. ](*,)
Dit heeft geen nut. de binnenband heeft geen enkele functie en je hebt alleen meer gewicht.
duwerke wrote:ga mij morgen 2 RR's aanschaffen, zal wel zien of er een NN op moet vanvoor.
26,5 voor de gewone en 30,95 voor de UST bij FFC in Aalter.
Waarin zit hem het verschil in de 2 banden?
En dit snap ik al helemaal niet. Je beslist eerst om banden te kopen en dan vraag je wat het verschil is.
Trouwens er staat hier al heel wat beschreven over de verschillen. Mocht je eerst eens de moeite doen om de topic te lezen. #-o

ik heb beslist om RR's 2.1 te kopen maar had niet verwacht dat er van
dezelde banden 2 soorten bestaan.

Ik ben nog maar 14 dagen aan het biken en ik ken nog niet alle termen en afkorting wat waarschijnlijk wel normaal is.

Ik heb nochtans gezocht naar het verschil op het forum maar niet direct een antwoord gevonden.
Zal hier wel al ergens staan maar ik ken nog niet alle topics van buiten.

Jammer dat je daar zo rap een probleem maar ik ben toch content met je informatie ik weet nu toch wat ik moet kopen.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

duwerke wrote:
Guy S. wrote:De UST is een tubeless band en om hem luchtdicht te maken, brengen ze een extra laagje rubber aan, wat hem ongeveer 130gram zwaarder maakt dan de gewone versie.
En de UST versie zit gewoonlijk wat vaster op de velg.
Meer info en nog meer versies van R. Ralph: http://www.schwalbe.com/nl/nl/fiets/mtb ... bPoint=MTB
Als je met ust banden rijd en je steekt nog een binnenband, is dat een optie om met sterkere banden te rijden of is dit zotte werk en heeft dit niets van hulp. ](*,)
Dan kan je beter de 'Double Defense' of de 'Snake Skin' versie van de RR nemen.
DIKKE BANDJES
Mountainbiker

Post by DIKKE BANDJES »

Rij je niet sneller lek met NN 1.8 dan met een 2.1?
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

hier vooraan en achteraan een NN 2.25 . heel content van , altijd al NN gehad eigenlijk . rond de 2.5 bar erin.

meestal komen de NN heel goed uit een test in een magazine maar meestal is de value ervan nogal laag , ze slijten namelijk rap en ze zijn relatief duur .
Post Reply