Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bwa ik vond het parcours ma sus en zo... voor een strandrace. Wel een mooi deel door de duinen maar met die massa leek dat toch niet echt verstandig, een paar kwezels die iedereen omver reden, achteraan nota bene... triestig zenne.
op het strand wat volk kunnen inhalen na weer bij de laatsten van start te zijn gegaan (kamperen de meeste daar al van zaterdag of zo, djeezes) ma dan lopen en file, lopen en file x 5 en ook effe moeten wachten omdat volgens onze blauwe vrienden de auto's eerst door moesten kunnen...jawadde, betaal je ns 15 euro om een koerske te kunnen rijden
dus ja, zo'n mooi strand en het werd naar mijn gevoel te weinig gebruikt, die stukken in de duinen zijn super maar de massa is te groot volgens mij...blijf dus gewoon op het strand voor een strandrace.
ma bon, had 59m30 voor de 22, ben wel redelijk tevreden, alle omstandigheden in acht genomen...
op het strand wat volk kunnen inhalen na weer bij de laatsten van start te zijn gegaan (kamperen de meeste daar al van zaterdag of zo, djeezes) ma dan lopen en file, lopen en file x 5 en ook effe moeten wachten omdat volgens onze blauwe vrienden de auto's eerst door moesten kunnen...jawadde, betaal je ns 15 euro om een koerske te kunnen rijden
dus ja, zo'n mooi strand en het werd naar mijn gevoel te weinig gebruikt, die stukken in de duinen zijn super maar de massa is te groot volgens mij...blijf dus gewoon op het strand voor een strandrace.
ma bon, had 59m30 voor de 22, ben wel redelijk tevreden, alle omstandigheden in acht genomen...
- steph
- Mountainbiker
- Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre
Vond 't een mooi parcours, maar 't was inderdaad om problemen vragen ,om zo'n meute over die single-trails te jagen . Bij momenten leek 't wel de Brusselse ring op een goeie maandagmorgen tijdens spitsuur .......pff?!
Heb wel mijn bedenkingen of 't inderdaad 44km was ??Dacht dat 't iets korterwas??? Stond er iemand z'n teller aan??
- The Raceface
- Mountainbiker
- focus_wrc
- Mountainbiker
- Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude
ik weet van nx van mijn eigen tijden of plaatsen, ik had iets opgevangen van 20ste plaats bij de 22 km. Ben wel lekker doodgegaan op 5 km na de start
maar de afstand kan eigenlijk niet anders of fout zijn als je bekijkt dat de 22 en de 44 daar een grote lus bij de start moeten doen. En de 44 dan die lus niet meer moet doen in de 2de ronde? dit is toch niet het dubbele dan?