Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

neen ik ben al wakker van 4 uur
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Moet mooie wedstrijd geweest zijn.

Kreeg al spannig toen ik het intervieuw las op de homepage.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

bwa ik vond het parcours ma sus en zo... voor een strandrace. Wel een mooi deel door de duinen maar met die massa leek dat toch niet echt verstandig, een paar kwezels die iedereen omver reden, achteraan nota bene... triestig zenne.

op het strand wat volk kunnen inhalen na weer bij de laatsten van start te zijn gegaan (kamperen de meeste daar al van zaterdag of zo, djeezes) ma dan lopen en file, lopen en file x 5 en ook effe moeten wachten omdat volgens onze blauwe vrienden de auto's eerst door moesten kunnen...jawadde, betaal je ns 15 euro om een koerske te kunnen rijden

dus ja, zo'n mooi strand en het werd naar mijn gevoel te weinig gebruikt, die stukken in de duinen zijn super maar de massa is te groot volgens mij...blijf dus gewoon op het strand voor een strandrace.

ma bon, had 59m30 voor de 22, ben wel redelijk tevreden, alle omstandigheden in acht genomen...
robin
Mountainbiker

Post by robin »

terug van oostduikerke,het was een prachtig parcour,ben geeindigt op 1u35 :-D
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

:-D Ondanks hevige krampen tijdens laatste 5km ,waardoor mijn tempo als een pudding in elkaar zakte , ben ik nog in 1h21" gefinisht op de 44km.
Vond 't een mooi parcours, maar 't was inderdaad om problemen vragen ,om zo'n meute over die single-trails te jagen . Bij momenten leek 't wel de Brusselse ring op een goeie maandagmorgen tijdens spitsuur .......pff?!

Heb wel mijn bedenkingen of 't inderdaad 44km was ??Dacht dat 't iets korterwas??? Stond er iemand z'n teller aan?? :-?
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

amai 1u21 over 44 km, diene tijd van mij is dus gene vette...enfin t zij zo.. ben al tevreden dat binnen t uur was :wink:

idd, t parcours was mooi maar ni voor een massa event zoals dit, maar t zal muggeziften zijn.. toerke was toch rond de 22 km dus goe gereden steph!
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ik heb 38 km
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Verslag stond vrijwel onmiddellijk na de aankomst online.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ik weet van nx van mijn eigen tijden of plaatsen, ik had iets opgevangen van 20ste plaats bij de 22 km. Ben wel lekker doodgegaan op 5 km na de start :roll: maar de afstand kan eigenlijk niet anders of fout zijn als je bekijkt dat de 22 en de 44 daar een grote lus bij de start moeten doen. En de 44 dan die lus niet meer moet doen in de 2de ronde? dit is toch niet het dubbele dan?
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ah bon, dan klopt het ni hé, man man, wat een gedoe...
Post Reply