Boek Filip Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Ik had al een paar keer laten vallen dat ik Positief wel is zou willen lezen.
Nu heb ik die gekregen met kerstmis =D> , maar eigenlijk wil ik daar wel Filip zenne kribbel in, iemand een gedacht waar en wanneer hij nog is een signeer sessieke houd?
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

XeRpiO wrote:Ik had al een paar keer laten vallen dat ik Positief wel is zou willen lezen.
Nu heb ik die gekregen met kerstmis =D> , maar eigenlijk wil ik daar wel Filip zenne kribbel in, iemand een gedacht waar en wanneer hij nog is een signeer sessieke houd?
Als peter van mountainbike.be zal hij er op ons feest wel zijn zeker???http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=18259 voor meer info
Bengo
Mountainbiker

Post by Bengo »

Als je mist spuit

En 't was nochtans gene mist die F.M. gespoten heeft...
scale unlimited
Mountainbiker

Post by scale unlimited »

Positief (lag onder de kerstboom), gisteren uitgelezen (vlotte schrijfstijl :-D )

Enorm verschoten welke trainingsarbeid een mountainbiker moet leveren om in de top van het wereldbekercircuit mee te draaien :oops:

You can do it Filip ! (o)
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

In de buitenlandse pers noemen ze dit zijn "derde" kans na zijn te hoog hematocrietgehalte nét voor het wereldkampioenschap in 1997... tiens... hoor ik daar iemand "déjà vu" zeggen :-?
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

zeer vlot boek om te lezen. maar enkele vragen blijven toch open voor het verdere verloop van FM zijn carrière. zoals: het gebruik van Stilnoc en Anti-depressiva. stond er echt versteld van dat een topsporter al zware slaappillen moest nemen :-? het ging toch goed met filip zijn carrière. hij hoefde zich toch niet meer te bewijzen.
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

na de bekentenis, de depressie en de comeback nu eindelijk het boek van meirhaeghe!!!
en spannend verhaal vol boeiende verhaallijnen,intriges en amoureuze uitspattingen!

wat volgt;
deel 2
meirhaeghe vervangt een band

deel 3
meirhaeghe op stap in de provence

deel 4
voel je fit en slank met filip

deel 5
15 kooktips van filip meirhaeghe

deel 6
verbouw je huis tot een droomhuis met filip! 18 maand ervaring

gevolgd door; de filip deodorant,the meirhaeghe tandpasta enz enz.....
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

LOL!! :lol: :lol: :lol: Niettegenstaande ik een supporter van Meirhaeghe ben,vind ik deze schitterend...
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

metalgod wrote:na de bekentenis, de depressie en de comeback nu eindelijk het boek van meirhaeghe!!!
en spannend verhaal vol boeiende verhaallijnen,intriges en amoureuze uitspattingen!

wat volgt;
deel 2
meirhaeghe vervangt een band

deel 3
meirhaeghe op stap in de provence

deel 4
voel je fit en slank met filip

deel 5
15 kooktips van filip meirhaeghe

deel 6
verbouw je huis tot een droomhuis met filip! 18 maand ervaring

gevolgd door; de filip deodorant,the meirhaeghe tandpasta enz enz.....

Maar goe da we weten wie het zegt hé #-o #-o als het nu iemand met verstand was zou ik het erg gevonden hebben :wink: maar we weten allemaal dat den deze er geen heeft :wink: :lol: :lol:
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

zij die de eerste steen werpe......
Post Reply