ik ben ook wel geinteresseerdDafke08 wrote:Anders als je nog is tijd hebt, moet je maar eens een seintje geven. Misschien dat we dan is samen de drie(of meer) lussen kunnen rijden.
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
In de zomerperiode probeer ik met regelmaat in Herentals te komen biken, maar in de winterperiode is het meestal een ingeving van het moment.
Voor mij in deze tijd van 't jaar dus ni evident om op voorhand iets te plannen
Voor mij in deze tijd van 't jaar dus ni evident om op voorhand iets te plannen
Zaterdag kan ik niet, ik heb vanaf vorige week op Zondag Wedstrijd (motocross) en Zaterdag is mijne rustdag. Vrijdag daarentegen kan ik wel eens een (half)dagje thuisblijven van school om te gaan biken. Ik heb trouwens maar een uurtje les in de namiddag, dus als ik dat mis kan toch geen kwaad. Maar zoals ik uit al je posts kan afleiden, ben je een snelle jongen. Ik zal uit mijn pijp moeten komen, wil ik ook maar even in je buurt blijven.SPECI wrote:ik ben ook wel geinteresseerdDafke08 wrote:Anders als je nog is tijd hebt, moet je maar eens een seintje geven. Misschien dat we dan is samen de drie(of meer) lussen kunnen rijden.op ne vrijdagmiddag of ne zaterdag
Dan zullen we wel eens afspreken op een vrijdag namiddag.
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
De Floréal en Sus Pad!!!bambam wrote:hindernis??? waar?
't Is moeilijk om daar zonder stoppen voorbij te geraken
- JeTeR
- Mountainbiker
- Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
Ik heb daar nooit veel moeite mee gehad, maar ik vind het toch ook spijtig dat ze dat daar weggehaald hebben...Black Phantom wrote:De Floréal en Sus Pad!!!bambam wrote:hindernis??? waar?
't Is moeilijk om daar zonder stoppen voorbij te geraken
Ik vind het trouwens ook slordig dat al die Shimano en Vlaanderen linten in de bossen zijn blijven hangen na dat koerske van een paar weken geleden!!!
JeTeR