Morgenavond parcours verkennen en een plaats(ke) reserveren
Hopelijk blijft het dit weekend droog zodat we onze eerste deelname
met veel plezier kunnen afwerken
Dan ga ik het vrijdag toch maar eens uittesten, maar me ne ff op 1.8 bar kunde toch al veel aan.flappy wrote:naar het schijnt ligt het technische gedeelte er zwaar bij en de single track tussen de 2 dreven ookBramDR wrote:ligt het parcour er droog genoeg bij voor vanachter ne ff?
maar ze geven wa beter zeker zaterdag en zondag
da is just kga morgen is zien welk profiel ik ga moeten gebruikenBramDR wrote:Dan ga ik het vrijdag toch maar eens uittesten, maar me ne ff op 1.8 bar kunde toch al veel aan.flappy wrote:naar het schijnt ligt het technische gedeelte er zwaar bij en de single track tussen de 2 dreven ookBramDR wrote:ligt het parcour er droog genoeg bij voor vanachter ne ff?
ben gaan verkennen daarstraks op ff en zat 4,5 bar en goe te doenBramDR wrote:Dan ga ik het vrijdag toch maar eens uittesten, maar me ne ff op 1.8 bar kunde toch al veel aan.flappy wrote:naar het schijnt ligt het technische gedeelte er zwaar bij en de single track tussen de 2 dreven ookBramDR wrote:ligt het parcour er droog genoeg bij voor vanachter ne ff?
Ik hoop dat ge u mistypt hebt en 1.5 bedoelt?flappy wrote:ben gaan verkennen daarstraks op ff en zat 4,5 bar en goe te doenBramDR wrote:Dan ga ik het vrijdag toch maar eens uittesten, maar me ne ff op 1.8 bar kunde toch al veel aan.flappy wrote: naar het schijnt ligt het technische gedeelte er zwaar bij en de single track tussen de 2 dreven ook
Post by jakke-pompier »