Danke Falco, maar 't zijn wel "Hertetrappers" hè.Falco Peregrinus wrote:Samen met Matthias genoten van deze toptocht! Proficiat Herders!![]()
![]()
Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Prachtige toertocht en dito streek die ik voordien niet kende. Ik heb alleen maar lof voor de organisatie. Het zou mij verwonderen mocht ik al een TT gereden hebben met een hoger offroad- of singletrack-percentage!
Jammer genoeg schoot 2 km voor het einde mijn derailleurwieltje weg en was de pret gedaan.
Volgend jaar terug van de partij!
Jammer genoeg schoot 2 km voor het einde mijn derailleurwieltje weg en was de pret gedaan.
vijsjes niet na gekeken?feixar wrote:Prachtige toertocht en dito streek die ik voordien niet kende. Ik heb alleen maar lof voor de organisatie. Het zou mij verwonderen mocht ik al een TT gereden hebben met een hoger offroad- of singletrack-percentage!